riboflavin skrev 2009-05-24 22:58:14 följande:
Anonym (tigern) skrev 2009-05-24 22:46:52 följande: Man måste ju inte knulla eller, avsugningar, runk, massage, stimulera med hjälp av leksaker, skaffa honom en "lösfitta" ni kan leka med mm, har jag absolut inte någon lust kan vi inte ha penetrerande samlag, han kommer inte in...men jag bjuder gärna på en avsugning, eller lite handhjälp framför en p-rulle, man får ju vara lite kreativ.På samma sätt så blir det oralsex eller fingrar, eller leksaker som gäller för min del om inte han har lust.Vill inte du att din partner gör saker för din skull ibland? När jag "ställer upp" vet min kille det, och är man bara på det klara med sånt så behöver man inte ljuga, eller så kan man helt enkelt bara säja, nä det händer inte så mycket, men det är så härligt att se dig njuta.Ger det inte dig något att göra någon annan glad?
Fast i vårt fall så är det just penetrerande samlag min sambo vill ha för att bli tillfredsställd. Han vet ju att jag bara ställer upp eftersom jag gjort klart att jag inte har nån lust och heller inte blir upphetsad...men han tar inte till sig det utan tycker då att vi kan använda glidmedel om jag inte blir tillräckligt våt. Han ser alltså inte sambandet mellan bristen på lust=inte våt. Det klart jag jag vill göra honom glad, det är ju därför jag ändå har sex trots avsaknad av lust! Däremot skulle jag själv inte vilja att han tillfredsställer mig om han själv inte känner lust, då gör jag det hellre själv. Att inte känna sexlust betyder ju inte att man inte kan bekräfta varann på andra sätt!
Anonym (M) skrev 2009-05-25 09:56:34 följande:
Anonym (tigern) skrev 2009-05-24 22:46:52 följande: Jag brukar "ställa upp" just för att jag vet att många gånger blir det bra, och ju oftare vi har sex desto oftare vill vi ha det . Men visst händer det att jag inte kommer igång (eller mannen) eller till och med somnar men mannen är ju inte sämre vid såna tillfällen att han kan ta ett nej mitt i allt. Ofta lägger han sig helt enkelt till rätta och runkar av sig själv och sen kan jag sova vidare eller klappa lite på honom och sen är allt bra . Det är värre om det är tvärtom, som så många andra kvinnor har jag aldrig lärt mig att fixa orgasmer själv.
Min sambo är nog lite som du då....han har svårt, eller vill inte, fixa orgasmen på egen hand.
Dessvärre blir min sambo oerhört sårad och kan därför inte ta ett nej mitt i.....han tror liksom inte att jag verkligen inte kommer igång utan tror att trägen vinner.