• Anonym

Någon som förfalskat sina betyg?

Vad gjorde ni med betygen och hur gick det?

Har skickat in falska betyg till vhs och inser direkt nu att det inte kommer att gå...är så himla dum i huvudet och gråter för att polisen kommer att ta mig. Har en 2 åring hemma. Vad fan ska jag göra?

• Svar på tråden Någon som förfalskat sina betyg?
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-04-16 20:12:23 följande:
    Mailade ett desperat mail nu. Är så rädd att jag sitter och skakar. Klarar inte av poliser och vill inte ha en prick. Herregud vad jag är patetisk...
    Men hur förfalskade du dom? Satte du högre betyg på dina betyg eller satte du ditt namn på nån annans?
  • Anonym

Satte högre betyg på alla, och fyllde ut...

• fruis
    Anonym skrev 2009-04-16 20:12:29 följande:
    Ok. Ja DOM upptäcker garanterat att dom är falska! Men har inte dom tillgång till allas betyg elektroniskt oxå?
    Nej, de har inte tillgång till gymnasiebetyg som är utgivna före ett visst årtal, vilket det är kommer jag inte ihåg. Mina betyg från 94 t.ex. finns inte med utan måste skickas in manuellt första gången jag söker.
  • Anonym

Vad tror ni händer nu?

• Anonym
    fruis skrev 2009-04-16 20:16:44 följande:
    Nej, de har inte tillgång till gymnasiebetyg som är utgivna före ett visst årtal, vilket det är kommer jag inte ihåg. Mina betyg från 94 t.ex. finns inte med utan måste skickas in manuellt första gången jag söker.
    Ok, bra att veta

Nejdå... Men ring och försök få tillbaka dom!
  • absolutiisch

svar på #25

man måste skicka in gymnasiebetyg som är från iår också. jag fick mitt slutbetyg i år och måste skicka in de manuellt....

• fruis
    absolutiisch skrev 2009-04-16 20:22:43 följande:
    svar på #25man måste skicka in gymnasiebetyg som är från iår också. jag fick mitt slutbetyg i år och måste skicka in de manuellt....
    Jo, jag såg det just att det bara är anslutna gymnasieskolor som finns med i registret och varje skola väljer själv hur de vill göra.
Svar på tråden Någon som förfalskat sina betyg?