• Anonym

Någon som förfalskat sina betyg?

Vad gjorde ni med betygen och hur gick det?

Har skickat in falska betyg till vhs och inser direkt nu att det inte kommer att gå...är så himla dum i huvudet och gråter för att polisen kommer att ta mig. Har en 2 åring hemma. Vad fan ska jag göra?

• Svar på tråden Någon som förfalskat sina betyg?
  • Blyger

Hur lyckades du förfalska dom? Gjorde du egna betyg då eller....?

Anmäld till polis blir du garanterat.... men det räknar du med....

• Anonym

Oj då, inte bra.... har du talat med någon?

• Pysse

Ring imorgon och dra tillbaka din ansökan - säg att du har skickat fel betyg -säg att du på skoj hade försökt förbättra dem för att skryta för din kille - men nu råkade du skicka det förbättrade istället.
    Vet inte om det hjälper - men om du redan nu försöker ta tillbaka dem, kanske det inte är förfalskning eller vad det kan vara

• Anonym (shit!)

Hör av dej till dom och ta tillbaka ansökan. Säg att det var ett skämt som gick överstyr. Vad som helst, se bara till att få det du skickat in ogiltigt.

• Anonym

Men kommer dom upptäcka att dom är falska då?

• Blyger
    Anonym skrev 2009-04-16 19:53:15 följande:
    Men kommer dom upptäcka att dom är falska då?
    Jadå....det gör dom garanterat!
  • Anonym

Hur allvarligt är ett sådant brott? Varför var du så desperat TS?

• Anonym

Har ångest över mitt liv av och till. Tänkte att det skulle bli en enkel lösning... Fanfanfan att man kan vara så patetisk. Vad blir följderna tror ni?

• Pysse

Men även om de inte upptäcker det nu - så kommer du aldrig kunna slappna av
    Så ring och ta tillbaka ansökan genast

• Anonym (ojdå)

Ojdå, det var ju inte så bra. Men gjort är gjort. Ibland gör man misstag. Jag vet inte vad straffet kan bli, men de tar nog hänsyn till att det kanske var första gången du gjorde något brottsligt.

Svar på tråden Någon som förfalskat sina betyg?