• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • after eight
    lurksmulan skrev 2009-03-20 12:12:07 följande:
    Haha, ja jag skrev ju att de gillar turkosa väggar! Ja vi får se det redan nu på söndag, så det är en vecka innan visningen. Köket var över förväntan måste jag säga, badrummen visste vi att de behövde fixas, även fast det mindre inte var så farligt som jag hade trott. Sen visste vi att det var lite udda färgval på väggarna, även fast jag inte insåg att det var tok-turkost mäklaren menade. Ja tomten är bra, söderläge. Granne med lekparken. Planlösningen är bra, enda nackdelen är att vardagsrum och kök är på olika plan.
    Hmm...jo, LITE udda färgval! *fnissar* Håller tummarna då, om det här känns rätt!
  • lurksmulan
    after eight skrev 2009-03-20 12:16:47 följande:
    Hmm...jo, LITE udda färgval! *fnissar* Håller tummarna då, om det här känns rätt!
    Tack! Vi känner faktiskt båda just nu att det känns rätt. Och det är första gången måste jag säga. Sen får vi se på söndag när vi varit där.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • MagdaA

ae: kanske samma skit som jag har fått då. hur länge höll det i sig för dig?

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Hannnas

lurk... ingen länk fungerar för mig

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

ae: okej. bara att härda ut då mao...

tog fram några portionsbitar lax ur frysen. tips vad man kan göra?

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • after eight

Magda: Jag brukar steka lax, sätta in bakpotatis i mikron och göra en kall sås på creme fraiche, räkor och dill. Enkelt och gott!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7