• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas
    MrsMurphy skrev 2009-03-20 18:59:12 följande:
    Men för faaan! Kan det bli segare än detta? Och jag vägrar lyssna på Magdas snack om 27, då blir jag knäpp på allvar! Men i denna stund, fy sjutton vad underbart det hade varit att hinka litervis med vin nu när man är så trött, less och ont. Förbaskat, det är ju NU man behöver det! *svär*
    haha du är ju för skoj iaf fast jag förstår att det är segt även om jag gick in i en dimma när jag passerade bf, har ju dock ingen aning om hur det är att gå över tiden så mkt..

Ta du ett litet glas vin ändå du o sura lite
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • jazzy
    MrsMurphy skrev 2009-03-20 18:51:09 följande:
    Jag vill supa mig full!
    oj oj..det där skulle du aldrig sagt {#lang_emotions_wink}
    snart är det sommar & grilltider ju
    3 barnsmamma
  • jazzy

min lillebror har skrivt..*skryt*

3 barnsmamma
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-03-20 19:27:02 följande:
    min lillebror har skrivt..*skryt*
    SKITBRA artikel!! man kan ju hoppas att det finns folk som tar till sig nåt oxå..
  • Hannnas

Nu fredagsmys (el hur mysig man nu är totalt igensnorad, med 071-röst och en redan stor näsa som har dubblerats )

Kram o trevlig helg tjejjer

(Lättja... förväntar mig bebis när jag kommer in på måndag )

• jazzy

Natt natt Hanna..hälsa !!!

3 barnsmamma
  • zagolik

Hej!

Lättja: Du kommer inte få nästa fredag...det vore ju illa men innan dess kommer bebisen! Supersäker! Förstår det är jobbigt. Verkligen jag förstår. Men den kommer komma inom kort och då tänker du inte på det här mer! Så vila och jag testade verkligen allt men inte sattes nåt igång. När jag väl var inställd på ingångsättningen och inte osv nåt på hela dagen så ta me tusan då kom ju Emil! Så det händer bara.!

KRAM!!!

Imorgon ska jag på säljträff så jag kollar in här på em. Ha en trevlig helg alla!

♥ Emil 080327♥
  • MrsMurphy

Trevlig helg Hanna! Och jag skulle bli helt galen bara av doften av vin så jag hoppar nog den biten... Tvivlar att det kommit bebis till på måndag... Jag kommer nog vara hemskare än nånsin så utrusta er med hörselkåpor!

Jazzy: Ja du, snacka om att jag suktat efter denna sommar som är på gång! Himmelrik e! {#lang_emotions_tongue_out} Bra artikel!

Zago: Killen fick just hjälpa mig att få upp mig ur soffan så liiiiiiite svårt att sluta tänka på detta... Funkar nog inte så länge till. Men jag är mest så arg och besviken på hela skiten här. Här har dom snackat halva graviditeten om om jag behöver samtal etc pga förra förlossningen. Jag har sagt att det är lugnt, att det inte är så illa men att jag verkligen vill undvika en igångsättning. Och nu står man här, inte en kotte som bryr sig.

Inget mer med mvc utan där så fick man numret till ul och när man ringer dom den dagen man är beordrad om så får man höra att man ska vara TACKSAM att jag får en tid för ul på måndag. Och sen börjar hon snacka om att om man går för länge så blir det ju igångsättning. Och efter ul så gör dom bedömning om det ska bli en undersökning och kolla tappen och sånt på spec mödravården nån dag senare. Men vips så har man ju gått en jäkla massa över tiden och det enda jag vill är ju att få en jäkla undersökning som KAN hjälpa till att trigga igång skiten så att jag har möjlighet att just undvika igångsättning som jag är smått livrädd för. Och blodtrycket har börjat stiga också så nu börjar man ju bli nervös för den skiten också... 

Ok, det kan ju komma när som helst men just att vandra runt dessa dagar med detta i bakhuvudet är jävligt knäckande rent psykiskt. Det handlar ju inte enbart om att det är pest och pina och vara höggravid utan jag har ju en liten noja för just detta scenariot.  

Allt är såååååååå naturligt så...
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7