Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Magda: Nope, ingen aning.
Hej tjejjer
Det borde vara förbjudet att vara sjuk när man är höggravid fattar inte att jag aldrig blir kry!! *surar*
Y har nog glidit ner ytterligare nu, svårt att gå då hon trycker så långt ner... kan ha att göra med att jag målade 15kvm badrumstak igår bl a
Lättja.. du är grön, fortfarande munkavel?
Hanna: Droger, munkavel och handfängslen...
Hej tjejer...
Allt fint med er i helgen? Nu har jag lagt snutta och väntar på en kebab som är på väg hem. Bara den går att äta så, provar nytt ställe och kebab är man ju kinkig med...
Haft fullt upp i helgen, igår bakades det till kalaset i helgen (shit man har blivit husmoderlig) och idag har vi haft besök hela dagen nästan. Lovisa har ärvt lite leksaker så hon är nöjd . Sover väldans gott i nya vagnen också tydligen
Magen känns som om den växt 48 storlekar på två dgr och är tung nu... Blir ju inte bättre att de flesta tror jag sska föda när som helst...suck. Ikväll är det ävldigt spänt och ömt under naveln... jobbigt...
Åh nu kliver kebaben in!!!!
kram på er
Vi var och tittade på huset idag. Bara skräp. Totalt nedgånget, inte ens potential. Det var hål i de flesta dörrarna, det var ritat på dörrar och väggar, det var hål i dörrposter, dåligt fogat på flera ställen i köket. Slitet och fult och hål och trasigt och skabbigt. Jakten går vidare.
1 steg fram i husplanerna.
Morron
Inatt har M sovit första natten i sin "riktiga" säng har ju strulat så med läggningen i spjälisen det sista, har vägrat vara i spjälisen o bara velat ut ur den... men det gick kanon att lägga i hans säng! dock i vårt rum än eftersom hans inte är klart än
Angiee... roligt!! ska bli spännande att följa
Lurk... triiist men men, någonstans står ert hus o väntar!
Åh vad trött jag är! Jag har haft svårt att sova hela helgen, och i natt var inget undantag. Det värsta är att jag inte ens kan skylla på vakna barn, det är jag som inte kan sova! Suck. Ikväll lägger jag mig nog i soffan och somnar vid tv´n.
Hanna: Ja det var jättetrist. Vi var båda väldigt inne på det huset, men vi hade inte köpt det ens till halva priset.
gomorron!
Ja när var man pigg senast!? När vaknade man egentligen pigg?? *kommer inte ens ihåg*
Kan inte skylla på dåligt hb heller...
vad tråkigt med huset Lurkan, ni som verkade så positiva!