• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MagdaA

dag 26 och ingen tant ännu. tjohoo!!! kanske en hyffsat normal cykel den här månaden vissa månader är jag ju nere på 22 dagar, det är lite väl tätt.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • zagolik
    MagdaA skrev 2009-03-23 15:36:25 följande:
    zago: japp, fick den i fredags.hanna: jo, men här är det inte ord, snarare kinesiska
    okej....min måste kommit bort. En tjej till i min "grupp" hade inte heller fått sin så mailade med in. Nyfiken. Jag har desutom begärt 5 dgr i veckan nu så får väl se vad det blir för inkomst denna månaden.

Har du träff i kväll?
    ♥ Emil 080327♥
  • MagdaA

zago: ja ikväll ska jag iväg. ang specen, i höstas fick jag i aug, sen kom den aldrig "av sig själv" under hela hösten, fick maila efter den varje månad. tydligen har dom problem med nån bugg i systemet så flera st försvinner varje månad. nått dom borde fixa tycker jag.

• Hannnas
    zagolik skrev 2009-03-23 15:34:37 följande:
    jA,visst...försåtr du inte kan vila med M runt dig men inte grejja massa så du anstränger dig mer än nödvändigt!!! Du!!!! Du måste tänka dig för så inte hon kommer innan hon ska och så du är frisk när det vä lär dags. En envis förkylning har satt sin på envisa dig du

haha jooo jag vet eg men samtidigt så är det så att paneler måste målas för snickaren är ju här i skrivande stund om du förstår hur jag menar, A kan ju inte göra allt o Måns rum måste bli klart innan hon kommer... han kan ju inte flytta in när det är bredspacklat o inte slipat så vissa måsten finns ju... men ja du har väl lite rätt, envis förkylning på envisa jag o OM hon kommer nu så är det ju ingen större fara mer än att jag inte har tid haha

Jo den är dyr det är den men jag tänker att det är värt det i slutändan, så gjorde jag ju med buggis o det var det bästa vi gjort... inte snåla med vagnen mao...

Magda... haha kinesiska

M sover herregud mitt på dan o allt! sängen är ju guld!

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: bytt säng åt M?

• Hannnas
    MagdaA skrev 2009-03-23 16:09:30 följande:
    Hanna: bytt säng åt M?
    Jepp... ut med spjälis o in med nya... han somnade så dåligt i spjälisen, ville bara somna i vår säng o sen inte alls glad att vara "instängd" i spjälisen, vägrade sova på dagen i den med... för övrigt har vi ju inte haft probs med sömnen... igår när vi gick in i sovrummet på kvällen för nattning började det som vanligt med "den den den" o pekandet på vår säng, sa att han ska somna i sin egen säng o han blev såå glad, la sig direkt o låg o kikade o myste o somnade jättelätt... o nu på em har han själv gått o lagt sig i den...
  • MrsMurphy

*Lättja lommar in apatisk*

Ul avverkad. Såg SÅÅÅÅÅ bra ut, iofs -8,7 i berfäknad vikt så jag tolkade det som att den är på bantning nu men personalen tyckte allt såg kalas ut. Fick tid för hinnsvepning, PÅ FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! {#lang_emotions_yell} På papprena står det det att "Igångsättning sker senast när du är i v42 +0 på huddinge sjukhus".

Kyss mig i arslet!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Hannnas
    MrsMurphy skrev 2009-03-23 16:26:25 följande:
    *Lättja lommar in apatisk*Ul avverkad. Såg SÅÅÅÅÅ bra ut, iofs -8,7 i berfäknad vikt så jag tolkade det som att den är på bantning nu men personalen tyckte allt såg kalas ut. Fick tid för hinnsvepning, PÅ FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  På papprena står det det att "Igångsättning sker senast när du är i v42 +0 på huddinge sjukhus". Kyss mig i arslet!
    jamen duuu... hon är inte redo än, o du har varit inställd på att föda på took för länge tok hinnsvepning på fredag o bebis om 1v då *pepp* (fast du säkert vill mörda mig för det haha )

Försöker väcka M... gick in o pratade med honom o ja... han öppnade ögonen, tittade på mig o gav mig ett surt pruttljud med munnen o sket fullständigt i mig unge
  • MrsMurphy

Hanna: Dessa 9 dagarna övertiden har varit de längsta i mitt liv så jo, jag är beredd på mord vid sådana kommentarer... Men jag tycker fanimej att dom kan göra hinnsvepningen något tidigare än 2 dagar innan när dom egentligen ska göra igångsättning.

Allt är såååååååå naturligt så...
  • zagolik

Lättja...det är inte bra att göra hinnsvepningen sa läkarna till mig. Man ska låta det vara så narutligt som mÖJLIGT. Jag har erfarenhet som du vet då jag gick över 3 veckor och träffade en hel drös med olika läkare. Dom gjorde hinnspvepning på mig men det var 5 dagar innan igångsättningen. Men hon som gjorde det ville igentligen inte göra det. Det är det allra bästa för kroppen om det kommer igång av sig själv.

*DUCKAR*

♥ Emil 080327♥
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7