Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
dag 26 och ingen tant ännu. tjohoo!!! kanske en hyffsat normal cykel den här månaden vissa månader är jag ju nere på 22 dagar, det är lite väl tätt.
zago: ja ikväll ska jag iväg. ang specen, i höstas fick jag i aug, sen kom den aldrig "av sig själv" under hela hösten, fick maila efter den varje månad. tydligen har dom problem med nån bugg i systemet så flera st försvinner varje månad. nått dom borde fixa tycker jag.
haha jooo jag vet eg men samtidigt så är det så att paneler måste målas för snickaren är ju här i skrivande stund om du förstår hur jag menar, A kan ju inte göra allt o Måns rum måste bli klart innan hon kommer... han kan ju inte flytta in när det är bredspacklat o inte slipat så vissa måsten finns ju... men ja du har väl lite rätt, envis förkylning på envisa jag o OM hon kommer nu så är det ju ingen större fara mer än att jag inte har tid haha
Jo den är dyr det är den men jag tänker att det är värt det i slutändan, så gjorde jag ju med buggis o det var det bästa vi gjort... inte snåla med vagnen mao...
Magda... haha kinesiska
M sover herregud mitt på dan o allt! sängen är ju guld!
Hanna: bytt säng åt M?
*Lättja lommar in apatisk*
Ul avverkad. Såg SÅÅÅÅÅ bra ut, iofs -8,7 i berfäknad vikt så jag tolkade det som att den är på bantning nu men personalen tyckte allt såg kalas ut. Fick tid för hinnsvepning, PÅ FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! På papprena står det det att "Igångsättning sker senast när du är i v42 +0 på huddinge sjukhus".
Kyss mig i arslet!
Hanna: Dessa 9 dagarna övertiden har varit de längsta i mitt liv så jo, jag är beredd på mord vid sådana kommentarer... Men jag tycker fanimej att dom kan göra hinnsvepningen något tidigare än 2 dagar innan när dom egentligen ska göra igångsättning.
Lättja...det är inte bra att göra hinnsvepningen sa läkarna till mig. Man ska låta det vara så narutligt som mÖJLIGT. Jag har erfarenhet som du vet då jag gick över 3 veckor och träffade en hel drös med olika läkare. Dom gjorde hinnspvepning på mig men det var 5 dagar innan igångsättningen. Men hon som gjorde det ville igentligen inte göra det. Det är det allra bästa för kroppen om det kommer igång av sig själv.
*DUCKAR*