• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Thezzizen

after eight skrev 2009-03-24 08:27:54 följande:

Härligt Thezz! Jag vet inte om D kommer få tillbaka eller om han kommer få tillbaka. Men vi har ju jämkat så jag hade inte en tanke på att det kunde bli så här mycket. Har inte ni jämkat?
    Nej vi har ju inte gjort det, funderar på dock om vi ska göra det nu
  • Hannnas

shit vilka härliga summor ni får tillbaks så himla roligt!! ser fram emot nästa år när vi får mer tillbaks både med rotavdrag o huslånet... har ju dock inte så mkt lån som ni har gissar jag men ändå myycket tycker jag så wihoo

Ni som får sådana summor tillbaks, vad ska ni göra för pengarna, hur tänker ni? Vi kommer bygga till vår ena altansida nästa sommar är planen (har redan planerat lite inför nästa år )

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • after eight
    Hannnas skrev 2009-03-24 08:48:27 följande:
    shit vilka härliga summor ni får tillbaks så himla roligt!! ser fram emot nästa år när vi får mer tillbaks både med rotavdrag o huslånet... har ju dock inte så mkt lån som ni har gissar jag men ändå myycket tycker jag så wihoo Ni som får sådana summor tillbaks, vad ska ni göra för pengarna, hur tänker ni? Vi kommer bygga till vår ena altansida nästa sommar är planen (har redan planerat lite inför nästa år )
    Det beror på om David får tillbaka eller inte. Måste han betala in går ju pengarna till det, men annars så finns det massor av hål att stoppa pengarna i. Hyra in en målare för övervåningen, bygga staket runt altanen, eller kanske extrapengar till semestern.
  • Honeyflowers

hanna: vi ska köpa en till bil i sommar, ( en billig, ska bara ha som andrabil) o en syskonvagn, nu kanske det blir en UJ
    Sedan spara faktiskt! Vill ha en buffert igen!

• angiee

Vi får tillbaka 22000:- sammanlagt & det känns super att lägga till hushållskassan om vi nu flyttar!

ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-03-24 08:48:27 följande:
    shit vilka härliga summor ni får tillbaks så himla roligt!! ser fram emot nästa år när vi får mer tillbaks både med rotavdrag o huslånet... har ju dock inte så mkt lån som ni har gissar jag men ändå myycket tycker jag så wihoo Ni som får sådana summor tillbaks, vad ska ni göra för pengarna, hur tänker ni? Vi kommer bygga till vår ena altansida nästa sommar är planen (har redan planerat lite inför nästa år )
    Vi lägger nog lite till en buffert, vår är ju tokslut nu. Sedan kommer det gå till att fixa i trädgården iallafall en hel del. Få iordning all häck och stenläggning
  • Honeyflowers

thezz: vill oxå ha häck o stenläggning, men det får vänta , är så jäkla dyrt juu..
    vi har iaf gräsmatta så det ser ju någorlunda färdigt ut då.

• Thezzizen

Honey, ja det är ju tråkigt nog så att det kostar... men stenen är viktigast så vi får bort all lervälling som vi har på framsidan nu... och får ordentliga entreer... Och där har vi all marksten redan, bara arbete och mursten och entreer som saknas att inhandla plus belysning

Kika in på pops hemsida så ser du priset på stövlarna..

• angiee

249:- tror ja?

ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7