• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas

zago... usch för att vara sjuk o gravid vet hur det är... har ju haft kräksjukan 2ggr denna grav + denna superförkylning som inte gett med sig än ... inte kul alls så man får gnälla... ledsamt med din väninna, tycker inte du ska känna dig dum på nåt vis, hon är säkerligen inte missunsam på nåt vis, förklara för henne hur du känner lite lagomt o stötta henne mkt så kommer ni fixa det fint

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-03-23 15:20:41 följande:
    zago... usch för att vara sjuk o gravid vet hur det är... har ju haft kräksjukan 2ggr denna grav + denna superförkylning som inte gett med sig än ... inte kul alls så man får gnälla... ledsamt med din väninna, tycker inte du ska känna dig dum på nåt vis, hon är säkerligen inte missunsam på nåt vis, förklara för henne hur du känner lite lagomt o stötta henne mkt så kommer ni fixa det fint
    Ja,du har helt rätt.Jag vet men det är så himla tråkigt så ska man själv vara glad. Hoppas hon blir gravid igen och det går bra. Så kommer det nog kännas bättre.

Ja,du vet hur det är. HEMSKT!!!!! Mest när man har Emil brevid tycvker jag. Han fattar ju inte att jag måste hänga i toa direkt!!

Stackare,är du fortfarnade dålig?? ärligt,vilar du nåt alls????!!!!???? För att få krafter igen så är det superviktigt! Vill dig väl
    ♥ Emil 080327♥
  • MagdaA

hej!

lång dag på jobbet å sens ak jag iväg igen efter middan, kommer somna gott i kväll

Alex är så himla go, enl dagispersonalen är han glad hela dagarna nästan så det känns kul. dock vääääldigt envis både hemma och på dagis. dessutom börjar vi fundera på om han är från kina eller nått. det kommer massor av "ord" nu, men vi fattar inte ett dugg!

zago: trist att du missade mötet i helgen, vi hade bade "bara" telmöte, vi bor ju så utspritt så det är smidigast så. satt 2 timamr igår kväll, somnade 23 och skulle upp före 4, lagom kul...

Lättja: *viskar* 27:e

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • zagolik

Föressten...vilken Phil and teds har du? VIBE?? vad är det för skillnad på vibe och sport???  *Lutar lite åt en sån modell här*

♥ Emil 080327♥
  • Hannnas
    zagolik skrev 2009-03-23 15:26:19 följande:
    Ja,du har helt rätt.Jag vet men det är så himla tråkigt så ska man själv vara glad. Hoppas hon blir gravid igen och det går bra. Så kommer det nog kännas bättre. Ja,du vet hur det är. HEMSKT!!!!! Mest när man har Emil brevid tycvker jag. Han fattar ju inte att jag måste hänga i toa direkt!! Stackare,är du fortfarnade dålig?? ärligt,vilar du nåt alls????!!!!???? För att få krafter igen så är det superviktigt! Vill dig väl
    usch ja jag vet ju hur det är att hänga över toa när sonen ser på fy fasen vad rutten man känner sig *kram*

vila?? nja idag tar jag det lugnt faktiskt, men annars har jag målat tak, panel, sängen mm o sen är ju M med i bilden hela tiden så lugnt finns väl inte på kartan så att säga

Magda... visst är det roligt med ord till en viss gräns iof man får passa sig!
  • zagolik

Magda: Ja från Kina är nog Alex Nä,men kul att dom säger så om han på dagis!

Ja,trist jag missade det.. har du fått din lönespec?? Jag mailade precis in att jag inte fått någon. Vill ju veta

♥ Emil 080327♥
  • Hannnas
    zagolik skrev 2009-03-23 15:29:28 följande:
    Föressten...vilken Phil and teds har du? VIBE?? vad är det för skillnad på vibe och sport???  *Lutar lite åt en sån modell här*
    viben är lite större, mer ombonad o mkt stabilare tyckte jag, sen snyggare men främst stabilare o säkrare o väldans mkt smidigare.... men det är ju vad jag tyckte, känn o jämför
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-03-23 15:31:27 följande:
    usch ja jag vet ju hur det är att hänga över toa när sonen ser på fy fasen vad rutten man känner sig *kram*vila?? nja idag tar jag det lugnt faktiskt, men annars har jag målat tak, panel, sängen mm o sen är ju M med i bilden hela tiden så lugnt finns väl inte på kartan så att säga Magda... visst är det roligt med ord till en viss gräns iof man får passa sig!
    jA,visst...försåtr du inte kan vila med M runt dig men inte grejja massa så du anstränger dig mer än nödvändigt!!! Du!!!! Du måste tänka dig för så inte hon kommer innan hon ska och så du är frisk när det vä lär dags. En envis förkylning har satt sin på envisa dig du

♥ Emil 080327♥
  • MagdaA

zago: japp, fick den i fredags.

hanna: jo, men här är det inte ord, snarare kinesiska

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-03-23 15:32:30 följande:
    viben är lite större, mer ombonad o mkt stabilare tyckte jag, sen snyggare men främst stabilare o säkrare o väldans mkt smidigare.... men det är ju vad jag tyckte, känn o jämför
    Okej...då är det vibe du har? Och dom andra här i tråden som har syskonvagn?

Här kostar viben 8749 inkl syskonsist och det är rätt saftigt
    ♥ Emil 080327♥
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7