Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
zago... usch för att vara sjuk o gravid vet hur det är... har ju haft kräksjukan 2ggr denna grav + denna superförkylning som inte gett med sig än ... inte kul alls så man får gnälla... ledsamt med din väninna, tycker inte du ska känna dig dum på nåt vis, hon är säkerligen inte missunsam på nåt vis, förklara för henne hur du känner lite lagomt o stötta henne mkt så kommer ni fixa det fint
hej!
lång dag på jobbet å sens ak jag iväg igen efter middan, kommer somna gott i kväll
Alex är så himla go, enl dagispersonalen är han glad hela dagarna nästan så det känns kul. dock vääääldigt envis både hemma och på dagis. dessutom börjar vi fundera på om han är från kina eller nått. det kommer massor av "ord" nu, men vi fattar inte ett dugg!
zago: trist att du missade mötet i helgen, vi hade bade "bara" telmöte, vi bor ju så utspritt så det är smidigast så. satt 2 timamr igår kväll, somnade 23 och skulle upp före 4, lagom kul...
Lättja: *viskar* 27:e
Föressten...vilken Phil and teds har du? VIBE?? vad är det för skillnad på vibe och sport??? *Lutar lite åt en sån modell här*
Magda: Ja från Kina är nog Alex Nä,men kul att dom säger så om han på dagis!
Ja,trist jag missade det.. har du fått din lönespec?? Jag mailade precis in att jag inte fått någon. Vill ju veta
zago: japp, fick den i fredags.
hanna: jo, men här är det inte ord, snarare kinesiska