• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • lurksmulan
    NO: Kan det inte ha varit just resan som gjort henne orolig då? Mina barn har alltid blivit störda av längre resor och skrikit som besatta på kvällarna då.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Cia o krabaten

NO: Vad tråkigt

Jag hoppas verkligen A kan vara hemma i början med dig, för jag vet hur tungt jag tyckte det var och då var ju E 3,5!
    Vi hoppas på att bebisen är en sån där sovande typ, det finns tydligen såna har jag hört, även om jag aldrig haft en själv

• numberone
    Cia o krabaten skrev 2009-03-23 09:25:27 följande:
    NO: Vad tråkigt Jag hoppas verkligen A kan vara hemma i början med dig, för jag vet hur tungt jag tyckte det var och då var ju E 3,5!Vi hoppas på att bebisen är en sån där sovande typ, det finns tydligen såna har jag hört, även om jag aldrig haft en själv
    Anders ska vara ledig en månad efter bebisen kommit och sen är mina föräldrar lediga 3-4 veckor efter honom och är villiga att hjälpa till när jag vill så det känns skönt...
  • angiee
    jazzy skrev 2009-03-22 20:30:33 följande:
    spännande... Ni bor i sthlm kommun nu va?
    j nu är det sthlms kommun, så det blir ju högre skatt i huddinge, BLÄÄÄÄ!!!!
    Pratade precis med förskole avdelningen på huddinge, ang. plats inför nästa år, som vanligt kan de ju aldrig ge tydliga svar, så det är väl  bara att söka någon flrskola & hoppas på d bästa. Man har ju INGEN KOLL ALLS på vilka som är bra resp. mindre bra
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Kickan 84

Snö: Vilket land bor du i när det är morgon nu?

Här kliver vi upp mellan 05-05.30 varje morgon

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7