• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-03-23 07:35:47 följande:
    Åh vad trött jag är! Jag har haft svårt att sova hela helgen, och i natt var inget undantag. Det värsta är att jag inte ens kan skylla på vakna barn, det är jag som inte kan sova! Suck. Ikväll lägger jag mig nog i soffan och somnar vid tv´n.Hanna: Ja det var jättetrist. Vi var båda väldigt inne på det huset, men vi hade inte köpt det ens till halva priset.
    aj då ...
    Honeyflowers skrev 2009-03-23 07:37:47 följande:
    gomorron!Ja när var man pigg senast!? När vaknade man egentligen pigg?? *kommer inte ens ihåg*Kan inte skylla på dåligt hb heller...vad tråkigt med huset Lurkan, ni som verkade så positiva!
    pigg?? haha tror man får vänta X-antal år på det du

Jag har ont i mitt öra idag aldrig haft i hela mitt liv, skitstörigt!! vet i fasen vad jag ska göra åt det heller... bläk
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Hanna: Nej så illa var det faktiskt, och då är det riktigt illa!

HF: Ja det är trist som fasen. Vi vill ju verkligen hitta något. Vi vet att det kommer ut ett hus om kanske en månad, helrenoverat. Problemet är att det kanske kommer sticka iväg en del i pris. Vi vet ju var vår gräns går iaf. Nackdelen är att det här huset ligger lite längre bort än vad vi vill egentligen.
    Alltid är det nåt.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • MrsMurphy

Morrn morrn.

Idag får jag iaf komma på ul.

Lurkan: Trist med huset men jätebra att ni inte förhastar er och har rosa glasögon på när ni tittar!

Hanna: Jag har haft ont i ena örat i nån månad nu och jag tror att det hänger ihop med graviditeten pga nästäppan och att jag överkonsumerar nässpray. Vet inte ens om det är fysiskt möjligt att det kan vara så men fått för mig det iaf. Har aldrig heller haft ont i örat i mitt liv och därav detta konstaterandet.

Allt är såååååååå naturligt så...
  • lurksmulan

Härligt med ul idag Lättja! Är det 9 dagar över nu?

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas
    MrsMurphy skrev 2009-03-23 07:54:40 följande:
    Morrn morrn.Idag får jag iaf komma på ul. Lurkan: Trist med huset men jätebra att ni inte förhastar er och har rosa glasögon på när ni tittar! Hanna: Jag har haft ont i ena örat i nån månad nu och jag tror att det hänger ihop med graviditeten pga nästäppan och att jag överkonsumerar nässpray. Vet inte ens om det är fysiskt möjligt att det kan vara så men fått för mig det iaf. Har aldrig heller haft ont i örat i mitt liv och därav detta konstaterandet.
    mm jag har inte använt nässpray... får prova det o se om det lättar på trycket (tack T )

Det gör ONT nu alltså... skitstörigt för det gjorde det inte när jag vaknade utan det har kommit nu... får resa mig ur soffan... ändå frulletid för M...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Lurkan: Japp, nåt sånt. Mitt första datum var ju den 10:e så man har ju haft det i bakhuvudet också bara för att plåga sig själv ytterligare. Och just detta att man kan ju faktiskt få från 2 veckor innan och det blev ju jag helt tokfokuserad på för det var ju så jäkla jobbigt här hemma... Så på min planet är det ca 1 månad över tiden...

Allt är såååååååå naturligt så...
  • after eight

Morrn!

Lättja: Vad sjutton gör du här kvinna?! Åk och föd!

Lurkan: Så trist med huset!

Hanna: Stackare, är du sjuk? Hoppas du snart kryar på dig.

Vi har haft en UNDERBAR helg. Lyckats bränna 20 papp på trädgårdsmöbler, men det var de värda, det kommer bli så fint ute på altanen. Och Vincent har äntligen fått en cykelhjälm, så nu ska vi försöka komma ut på cykelutflykter så fort det är fint väder. Och jag har kommit igång rejält med min löpning. Tralalalaaa!

• numberone

Morn morn!!

Jag håller på att klappa ihop tror jag.... jag orkar inte tänka på att en bebis till är på väg samtidigt som jag oroar mig ständigt över att den lilla inte ska må bra... Ellen är hysterisk på kvällarna och jag fattar inte hur jag tänkte att detta skulle gå fint med två små....usch jag vet varken ut eller in....

• after eight

NO: Varför är hon hysterisk på kvällarna? Det kommer att gå bra. Det blir säkert jobbigt, men man tar sig igenom det. KRAM!

• numberone

AE:

Vet inte varför hon är skogstokig... önskar jag fick en vettig förklaring. Vi kan aldrig göra nåt på kvällarna. Vi har varit i danmark i helgen med mina föräldrar och min brorsfamilj och på kvällen när vi skulle äta så fick en gå iväg med henne så vi kunde turas om att äta. Är så trött på att vi inte kan göra saker tillsammans....Visst är hon mindre hysterisk totalt sett men kvällarna är vi helt slut på och då sätter hon igång... blir så ledsen!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7