• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • lurksmulan
    Lättja: Men bokas inte en tid för överburenhetskontroll in automatiskt när du gått över tiden? Så görs det här. 7 dagar efter får man gå på ul för att kolla läget.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • MagdaA

go kväller

varit på kalas å jasg har aldrig sett Alex gå från att vara världens blygis när vi kom till att charma hela gänget och leka pajas innan vi for. tårta fick han smaka också, smarrigt

lättja: vad brukar ni ha för bär? nått tips på vad som blir gott? är det frysta? gör det nått om det blir lite blött liksom?

lättja: förstår att det känns drygt, men jag tror iaf på 27:e ska bli kul å se om ajg har rätt.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MrsMurphy

Lurkan: Jag fick ett papper om att jag skulle ringa nu på morgonen mellan kl 8-9 och att man då skulle få tid under dagen. Såvida dom inte hade asmycket att göra eller så. Tanten jag pratade med då säger att jag får en tid på måndag kl 15 och att jag ska vara tacksam för att hon bokar in mig och att jag slipper ringa på måndag.... {#lang_emotions_yell}
     Därav att jag varit så rasande hela dagen! Tacksam?? Vad är det för ord att använda till att börja med i dessa sammanhang?? 

Man trodde att nu skulle det kunna börja ske saker innan dagarna helt rasar iväg men hon gav mig tid på måndag och då görs en bedömning om jag ska få nån kontroll på spec då dom kollar tappen och sånt och det sker väl nån dag senare. Och tid för igångsättning om det inte drar igång.

Fattar bara inte varför dom gör det så förbannat svårt för sig själv. Vanliga jävla bm kan ju utföra sånt här men "det gör dom inte längre".

Det jag behöver är ju bara att känna att nåt är på gång och om jag kunde få en kontroll där dom konstaterar att jag är omogen som en stenhård mango eller att jag börjat öppna mig eller nån sorts åtgärd. Jag har ju verkligen ingen som helst lust att bara invänta att dagarna ska gå och att det ska dra igång vips utan en enda sorts vettig känning i förhand alt att 2 veckor har gått, bebisen mår skit och det blir igångsättning.

Allt är såååååååå naturligt så...
  • jazzy

Ho Ho..nån här???

Jag & H bakar kärleksmums... sen ska vi köra M på pokerkväll med killarna....

3 barnsmamma
  • lurksmulan

Ingen Lättja idag? Hurra!

Jag, J och Laban ska iväg och bowla ikväll. Mormor kommer hit och tar hand om Polly. Jättemysigt.
    Det behövs, jag har haft en riktigt superdålig i natt, sämsta på väldigt länge. Grav ångest, vaken jättemycket, nästan panik. Orkar inte förklara, hoppas det blir bättre om jag får sova en hel natt, jag behöver verkligen det.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • MrsMurphy

Lurkan: Idag väljer jag att ta på munkaveln... Så nog är jag hemma alltid!

• jazzy

Vad lustigt, inlägg nr 335 ätr borta...nån som vet??

3 barnsmamma
  • MrsMurphy

Jazzy: Jag fick upp på favoriter förut att angiee hade skrivit men det är puts väck.

• MagdaA

Lättja: hann du läsa vad hon skrivit? Nått hon själv kan ha valt att ta bort? nått personligt som hon ångrade att hon skrev och anmälde själv?

Hej förresten! Här har vi varit på stan idag, handlat skor åt mig, Micke och A. nu är A´s gudmor här, snart dax för efterrätt.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • jazzy
    MrsMurphy skrev 2009-03-21 18:22:21 följande:
    Jazzy: Jag fick upp på favoriter förut att angiee hade skrivit men det är puts väck.
    ja precis...
    3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7