Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Morron!
Ja det känns jätteroligt med huset. Jag är helt i extas utan att ens ha sett det, väldigt typiskt mig. J är lite mer verklighetsbaserat försiktig.
Men jag känner att det är ett hus i den storleken vi vill ha, i det område vi vill bo, och att vi har råd med de renoveringar som behövs göra. Inga frågetecken för min del. Stor hörntomt där jag kan få pyssla och ungarna springa av sig. Lekpark ca 3 meter därifrån, en jättestor lekpark ca 5 min bort.
http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=timmermansstigen+64
Den här bilden visar fel, det är inte huset med pricken på utan det på hörnan där det ser ut att stå ett badkar i trädgården .
Hanna: Nä vad dumt. Jag provade länken själv. Kolla på hitta.se Timmermansstigen 64 om vill. Vi har ju tre månaders uppsägning men kan ha dubbla hyror i kanske två månader. Dessutom bor ju vi i de mest eftertraktade lägenheterna i det populäraste ormådt gällande hyresrätter, så det är inte omöjligt att någon kan flytta in tidigare.
Ja det känns som om det kan finnas bra potential här, att vi inte bara ska titta på hur huset ser ut idag utan på hur det kan bli. Jag mailade mäklaren precis för att kolla om annonsen kommer ut på hemnet idag eller om han kan maila mig bilder.
Är M dålig i magen? Usch vad jobbigt!
*morrar som en rabiessmittad hyena*
Ok, hade ju fått instruktioner om att jag skulle ringa in idag till ul av mvc och att jag skulle få tid under dagen om det inte var helt fullbokat där. Men nu när jag pratade med dom så skulle jag vara TACKSAM att jag fick boka tid till måndag.
Jag vill ju för fan inte få en igångsättning, det är ju mitt enda önskemål denna graviditet och det kan ju undvikas med lite koll och triggande av tappen. Visst en tidigare rutinkoll men icke där jag bor! Först ska man lyckas få en tid till ul, där gör dom bedömning för koll på spec. mödravård och det får man några dagar senare om dom anser att det är befogat och vips så är man överburen och behöver igångsättning.
Hur jävla svårt ska det vara att försöka trigga igång på naturlig väg istället????
Säger bara jaaa till gavelläge! kanon att ni kan komma ut så fort då, det uppskattar säkert säljarna som verkar ha lite brått med
*håller tummar o tår*
Jo jag ringde dagis o det har gått nåt magvirus där det sista så det måste vara det han fått... inga andra symptom än just jäääkla massa lättflytande diaréer men än är det inget mer som kommit här, men det började redan igårkväll med värsta äggfisarna
sen vaknade han täckt av skit o bajjade 4ggr på toagolvet innan han kom in i duschen... urk
Lättja... ring din BM o be henne om att pilla lite... behövs ju ingen läkare till det o heller inget ul... *kram*
Hanna: Dom får inte utan det är detta som är rutin här. Först ul och sen ev bedömning på spec. mödravård med kontroll och pillande... Har inte ens mer tider nu hos mvc utan är förpassad till, ja vad fan jag nu ska ta vägen. *morrar*
hej på er!
Känner mig inte riktigt 100. har nån förkylning i kroppen + att jag igår em fick ont i magen, håller i sig fortfarande. ömmar och ilar i övre delen av magen, mår inte illa eller kräkts så magsjuka tror jag inte på. Nån som vet vad det kan vara? Jobbat idag också. sitter på jobbet nu, ska snart byta om och sen hämta A på dagis. Blir nog en liten promenad när vi kommer hem, men ingen lång som jag hade planerat, kroppen känns inte laddad för det. dessutom världens ishalka efter vägen
Lättja: vet inte om du såg det jag skrev för några dagar sedan...? 27:e tippar jag på
Magda & AE... uscha, det där lät inte alls skoj... KRYA på er