Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Heeej!
Skiiiitdålig idag. Var hos tandis med Emil i morses men jag spydde 2 innan vi gick och sen i en påse i bilen. Fy katten Så nu har jag ringt svärmor som ska komma och ta ut Emil så jag får vila. Vi har ju inte bäerttat nått om denna graviditeten men jag ska berätta när hon kommer hit. Hon undrar så och är orolig varför jag mår så dåligt hela tiden.
Hanna: Stackars dig....att du än är dålig
Honey: Bra att allt var bra!
Lättja: Hejjar på dig!
Nu ska jag förebereda så dom kan gå ut här sen. KRAM TILL ER!!!
zago: fyyy, har du fått ditt illamående även denna gravv? *stackare*
*glad*
En mäklare vi har kontakt med ringde. Det kommer ut ett hus snart som vi kan vara intresserade av. Tvåplans gavelhus med stor tomt. Badrummen behöver fixas och det behövs tapetseras och lite sånt. Men det är mer kosmetiskt än något annat.
Han ska fixa en visning innan visningen, det är ett par som ska separera som vill bli av med det ganska lätt.
Thezz: Kolla tasteline eller liknande, finns en uppsjö recept på mojo rojo.
Zago:
Fy fanken för att må så illa....
zago: tycker det är såå tålmodig!!!!! *kram*
no: Mmm, verkligen skönt! Måste fundera vad jag vill också men som det känns idag så vill jag hellre ha snitt.
Zago... uscha för illamåendet, tyckte jag var värst denna gången just för att man hade en liten med sig hela tiden, fy fasen för att kräkas när sonen stod brevid o ville "vara med" mitt illamående var tyvärr än mer långdraget denna gång, kanske inte vad du vill höra MEN det går över!! o man fixar det! *pepp*