Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Morron...
Här är det fortfarande dööförkyld, kan knappt prata idag... usch så trist det är...
Morrn morrn... *mutter*
Lättja... hur många dagar över BF hann du med nora innan de satte igång dig?
Lättja... de kommer säkert pilla o trigga o så blir det en bebis till helgen för din del... men jag förstår att det är segt... jag tappade iof all den känslan när jag passerade BF sist o blev "blasé" ist... får väl se hur det blir denna gången... M kom ju på 40+3 utan triggers...
Nu dagislämning o sen ska jag måla lite mer panel... o fy fan så tråkigt för jag är verkligen dösjuk kan inte prata knappt o har både snickare o ventilationspersonal här... urk
Hanna: Förra gången var man ju så hispig/nervös och det var så spännande men denna gången tycker jag bara att det är skitjobbigt iom Nora. Jag är ju helt knäckt fysiskt var och varannan sekund och nu kommer ju svärmor på eftermiddagarna för att rycka in. Jättesnällt och så men för fan vad jag bara vill bli människa och kunna hantera saker igen! Och iom att jag är så lättretlig med noll tålamod så smittar det ju av sig på Nora och hon blir en monsterunge så här blir det jordens psykbryt konstant.
Man känner ju sig rakt genom patetisk när man ställer sig och bara skriker/skäller på Nora, som om det skulle göra nåt bättre? All sorts vettig barnuppfostran är ju helt åt skogen nu.
Nu ska jag iväg på barnmusik och skutta runt i ring och yla falskt och j*****r om det inte drar igång på grund av det! Sen kommer jag iofs ligga i fosterställning och kvida men svärmor kommer som sagt...
Morron...
Har dagislämnat och har nu hämtat tidningen så jag ska njuta av den några sekunder... Sen är det dags för klippning och färgning för min del. Äntligen, ska blli såååå skönt!
Lättja, hoppas du sätter igång det idag då . Jag förväntar mig att vara som du när det närmar sig... har helt gett upp hoppet nästan om att ens få en aprilbebis..
Måste höra, jag tänkte bjuda på kallskuret fläsk- och kycklingfilé när jag fyller. men någon som har ngt tips på hur man gör det gott och saftigt? Och vad för såser ska man slå till med?
Lättja.... mm jag tackar guuud för dagis här... fattar inte hur det skulle gått till annars... Hejjar på dig nu iaf..