• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • lurksmulan

Kickan: Jag var inne och tittade på bilder på barnen, de är så söta! Är Seth lite skelögd eller ser han bara ut att vara det på bilden?

• MagdaA

go kväll!

dagen blev verkligne inte som planerat. åkte iväg å lekte med vänner hela dagen istället för att vara hemma å göra nytta. Nytta kan man göra när man blir gammal

Nu ska jag ta en dusch och hoppa i säng, jobba hela dagen i morgon. natt natt!

GIAG: HEJ! Tänkte på¨dig idag! Inte sett till dig här, hur mår du/ni?

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Hannnas

Tack tack för fler grattisar söta ni är

Nu är jag helt slut, målat panel igen *pust* fattar ni hur mkt det är!! galet... men snyggt blir det... kaklet som ska vara bakom badkaret börjar hamna på plats o det är sååå fint *nöjd*

Angiee... säger som Jaz... är det nåt ni undrar över fråga på, vi har ju nyss flyttat o då har man ju rätt bra koll på vad som tillkommer som man inte tänker på kanske...

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

*kommer inknallandes med surläppen dallrandes*

Allt är såååååååå naturligt så...
  • snöstjärna

Angiee:
    Lycka till!!

Lättja:
    Men stackare .... *kram* Hoppas vilden vill komma ut snart ... frivilligt ;)

Hanna:
    Kan tänka mig det blir toksnyggt! Längtar efter dreggelbilder =P

Nu ska jag gå å sova .. så trött. Varit på möte på jobbet nu på kvällen. En massa bök med semestern i år....

I morgon ska jag följa med min kompis på sista mötet innan operation. Hon ska göra lika op som jag. Är tacksam jag får följa med, så jag har mindre att noja över fram tills det är min tur ... om ca 6månader.

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • lurksmulan
    MrsMurphy skrev 2009-03-18 21:23:07 följande:
    *kommer inknallandes med surläppen dallrandes*
    Naaaaaw din stackare!

Nu blir det sängen för min del. Om mina barn tänker ha hysteriska utbrott i 40 minuter i natt igen behöver jag den sömn jag kan få... *suckar*
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • jazzy

lurk..hur gick visningen?

3 barnsmamma
  • Hannnas

Snö... dreggel o dreggel för andra får vi väl se, för mig är det det iaf jag gillar ju lantligt o vi har ju mixat det med mkt nytt med men det är ju inte ett "vanligt" helkaklat badrum så ja... ska bli kul att visa sen när det blir klart iaf

Lättja... *plåstrar sår* hon kommer väl i helgen... sicken surtant du har i magen, häxan surtant kanske

Lurk... varit på visning??

Nu mat o sen sängen här, kram på er, ni är bäst

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

jazzy: Vi var aldrig på visningen i söndags. Det är ett annat hus på väg ut, ett tvåplans, och vi vill hellre ha det så vi struntade i visningen. Det är dessutom nyrenoverade badrum och ytskikt så där blir det minimalt med renovering.

Morron alla!
    Natten har varit bättre, Laban var jätteduktig och la sig på andra sidan om mig direkt när han kom, för Polly hade kommit igen. Det är inte likt henne, men hon genomgår helt klart en separationsfas. Är jättesvår att lägga etc.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7