• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Thezzizen

Tillbaka igen....

Lurka, ska kika där på mojon...

Ska koka lite pasta o värma såsen från igår så jag får i mig lite senllunch innan jag måste rusa till dagis..

• Hannnas

thezz... låter som vi har nästan samma dagistider?? när hämtar o lämnar du?

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Hanna, 9-14 vanigtvis. men nästa vecka ska hon gå en dag till halv fyra då jag ska få hjälp o fixa här hemma. Det är nästan så jag skulle ha satt henne 9-15 istället.. Vid två har hon precis vaknat..

Kicka, vad var det på din vagn som gått sönder?

• Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-03-19 13:23:21 följande:
    Hanna, 9-14 vanigtvis. men nästa vecka ska hon gå en dag till halv fyra då jag ska få hjälp o fixa här hemma. Det är nästan så jag skulle ha satt henne 9-15 istället.. Vid två har hon precis vaknat..Kicka, vad var det på din vagn som gått sönder?
    M är oxå på dagis 9-14 (tis-tors) tyckte väl att det kändes som att vi sprang iväg samtidigt
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-03-19 13:27:58 följande:
    M är oxå på dagis 9-14 (tis-tors) tyckte väl att det kändes som att vi sprang iväg samtidigt
    L är ledi varannan måndag istället. tog först fredagar men då har de stor sång o dans samling o hon älskar det så de blev j att tänka om där
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-03-19 13:32:20 följande:
    L är ledi varannan måndag istället. tog först fredagar men då har de stor sång o dans samling o hon älskar det så de blev j att tänka om där
    Ja det är endel att tänka på...

Nä nu ska jag klämma i mig 2 majskolvar o sen drar jag till dagis...
  • numberone
    Honeyflowers skrev 2009-03-19 12:48:07 följande:
    zago: tycker det är såå tålmodig!!!!! *kram*no: Mmm, verkligen skönt! Måste fundera vad jag vill också men som det känns idag så vill jag hellre ha snitt.
    Mm det är mycket förståligt och jag tror inte det kommer bli några direkta problem för dig. Kan vara skönt att bara ha möjligheten om du sen skulle känna att du hellre vill testa en vanlig förlossning...
  • lurksmulan

Jag är fortsatt glad över huset. Vi ska på visning på söndag. Och sen kom jag på att vi har räknat att lägga mycket mer i handpenning, så vi har redan pengar till ena badrummet och en bra bit på väg på det andra! Tjoho!
    Nu hoppas jag bara att det känns okej och att de är villiga att sälja för typ utgångspris. Men de ska ju separera och har ingen lust att hålla på med det här alls, så ni får hålla tummarna för att det går vägen!

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • jazzy

Lurk...vad roligt..Hoppas det går vägen nu!!!!

Måns har nu även fått Pulmicort (för astman) Hoppas det verkligen växer bort när han blir äldre...

3 barnsmamma
  • Hannnas

Morron

Lurk... spännande med huset o härligt att ha både insats o pengar till badrummet, det gör ju jättemkt!! Badrum är ju aaaasdyrt med (svettas som en gnu här över vårt)...

Jaz... stackars M

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7