• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas
    MagdaA skrev 2009-03-20 16:07:31 följande:
    lurkan: du brukar tipsa om en efterrätt med vaniljkesella, digistive och bär, hur gör man den?
    Tror lurkis har smulad digestiv i botten, sen vaniljkesellan o sen en bärröra ovanpå det märk tror

Nu är Måns säng målad första riktiga strykningen o den blir sååå fin bär iväg till Jysk i helgen nu för att handla madrass oxå, var rea fram till 22:e o det pissar iaf inte jag på
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Jag hoppas den här länken funkar!
    http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/384074

Magda: Precis som Hanna säger; digestive i botten, sen bär och sist kesella. Men egentligen spelar inte ordningen någon större roll.

Jag har badat med ungarna, är helt slut. Ikväll blir det Så ska det låta och troligtvis sängen ganska tidigt.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-03-20 18:05:21 följande:
    Jag hoppas den här länken funkar!www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/384074Magda: Precis som Hanna säger; digestive i botten, sen bär och sist kesella. Men egentligen spelar inte ordningen någon större roll.Jag har badat med ungarna, är helt slut. Ikväll blir det Så ska det låta och troligtvis sängen ganska tidigt.
    haha vilka färgval

Ang badrummet ni ska göra, vad är det ni har tänkt göra? ska ni göra själva el leja bort? bara en tanke från en som bygger badrum just nu
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-03-20 18:13:32 följande:
    hej hej...
  • jazzy

hanna.....dricker Xide jasmine peach...lite söt, men den slinker nog ner....

3 barnsmamma
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-03-20 18:37:25 följande:
    hanna.....dricker Xide jasmine peach...lite söt, men den slinker nog ner....
    goooott... här är det blåbärste som gäller ikväll.. *trött*
  • Hannnas
    MrsMurphy skrev 2009-03-20 18:51:09 följande:
    Jag vill supa mig full!
    hahahaaaa har aldrig varit med om tjurande
  • MrsMurphy
    Hannnas skrev 2009-03-20 18:56:09 följande:
    hahahaaaa har aldrig varit med om tjurande
    {#lang_emotions_tongue_out}

Men för faaan! Kan det bli segare än detta? Och jag vägrar lyssna på Magdas snack om 27, då blir jag knäpp på allvar!

Men i denna stund, fy sjutton vad underbart det hade varit att hinka litervis med vin nu när man är så trött, less och ont. Förbaskat, det är ju NU man behöver det! *svär*
    Allt är såååååååå naturligt så...
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7