Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Lurka, du får uppdatera mig ang mojo rojo tror jag!
Min granne håller på att "tränga" sig nu som det verkar och nu ringde min bästa kompis och det lutar åt att det blir kejsarsnitt för henne nästa torsdag pga misslyckade vändningsförsök. Och då blir det redan en vecka innan dessa magiska 2 veckor innan bf. Dessutom är det en tjej från byn som hade samma dag som jag och hon fick 3 dagar innan bf och det tog typ nada tid.
Bitter?? Näääeee då, inte jag! Iofs så är det ju inte av så roliga anledningar för 2 av vännerna men för fan, allt för att strö salt i såren.
Thezz... marinera köttet i tid o använd en syra som bryter ner proteinerna så får du det jättemört... vill man göra det snabbt använder man kiwi men det går bra med någon vinäger du gillar i marinaden
Gott med klipp o färgning! Ska jag boka tid till i början av april så fort jag kan prata i telefon o boka
Lättja, haha jag är bitter på varenda födelseannons i tidningen... Bittra på du!
Hanna, nu pratar du med en som inte har gjort egen marinad ngn gång i hela sitt liv. Tala ur skägget och ge mig ett recept isåfall
Nu har jag tillomed fått i lilnserna för första gången på jag ve tinte när, får se om lovisa känner igen mig när jag hämtar sen. Kan ju inteha glasisar hos frissan då ser man ju inte va de pysslar med..
hallå tjejer!. var på bm-kontroll imorse o allt såg fint ut, fina värden m.m
Fick en tid om 1 mån med läkare för att diskutera ev. snitt. Känns bra!!
www.tasteline.com/recept/ortmarinerade_kycklingspett
Vad tror ni om att använda kycklingen till dessa istället. Jag tyckte detlät smaskigt! med riktigt god pot.sallad o vanlig sallad till...
Nä nu ska jag röra mig iväg lite... o bli finare i håret. Synes kanske innan dagis hämt!