• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • angiee

Hyser inga större förhoppningar inför bankmötet men vi får se.

C har en jättebra inkomst & får ta lån på 3 milj. ensam, frågan är om jag får kompensera upp resten, eller om vi kan ha borgenär på den delen.
    Återkommer senare med info!
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-03-18 08:30:42 följande:
    Hyser inga större förhoppningar inför bankmötet men vi får se. C har en jättebra inkomst & får ta lån på 3 milj. ensam, frågan är om jag får kompensera upp resten, eller om vi kan ha borgenär på den delen. Återkommer senare med info!
    hur mkt vill du kompensera upp??

fortfarande nyf på vad det är för villa
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • zagolik

GRATTIS HANNA PÅ FÖDELSEDAGEN!!!! {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Hannnas
    zagolik skrev 2009-03-18 08:35:50 följande:
    GRATTIS HANNA PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!
    haha här kommer man inte undan

tack

Nu kilar jag iväg o lämnar dagis o stannar kvar på "kvartsamtal" kul.. perfekt dag när man inte kan säga emot iaf *snorar*
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • zagolik

Inne en snabbis,vi ska iväg till öppna Förskolan. Jag känner mig lite halvkass...snurrig i huvudet och mega trött då Emil vaknade X antal ggr i natt och var piggelin! Men näer vi kommit ut så kanske det känns bättre. Luft gör alltid susen! *försöker va positiv*

H en fin dag alla,hörs senare!

♥ Emil 080327♥
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-03-18 08:36:54 följande:
    haha här kommer man inte undan tack Nu kilar jag iväg o lämnar dagis o stannar kvar på "kvartsamtal" kul.. perfekt dag när man inte kan säga emot iaf *snorar*
    Trodde du det? På faceB är det fler som tänkt på dig!

Kram!!!
    ♥ Emil 080327♥
  • snöstjärna
    thezz:
    Maken kom hem å var lessen igår, men nu verkar han laddad inför IKEA =) hehe. Tur det! =) Det löste sig för det bästa tycker jag då! =))

Grattis HANNA!
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Thezzizen

Tillbaka från dagis och Maxi....

Angiee, håller tummarna för huset!

Lurka, förstår att du blev irriterafd. Hade flugit i luften själv...

Fast nu kan man ju inte vara annat än glad, solen skiner och det är vår i luften! (iaf på altanen där snön är borta). Kissarna är nöjda och sitter och solar sig där och jag kan ha altandörren ite öppen utan att oroa mig för rymmande barn eller frysa ihjäl..

Och sen fick vi sovmorgon till tio över sju i morse, Sicken lyx! har ju inte hänt så länge jag kan minnas, klart bättre än kl fem!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7