• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-03-23 20:30:37 följande:
    Hur gick det??
    får svar om ca 5 dagar...
    3 barnsmamma
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-03-23 20:43:28 följande:
    får svar om ca 5 dagar...
    helt ok ändå... fast de skriver säkert svaret ikväll sa de nåt när du var där?
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-03-23 20:44:42 följande:
    helt ok ändå... fast de skriver säkert svaret ikväll sa de nåt när du var där?
    säkert..nä dom sa inget alls... Förmodligen så är der ren & skär inbillning från min sida...fantom smärtor {#lang_emotions_wink}
    3 barnsmamma
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-03-23 20:46:30 följande:
    säkert..nä dom sa inget alls... Förmodligen så är der ren & skär inbillning från min sida...fantom smärtor
    dum du är mot dig... knas... hoppas de hör av sig innan helgen iaf, ring dem på tors så kanske en läkare kan ringa fredag om inte annat...
  • Thezzizen

Hej tjejer...

I morse var första dagen jag inte kunde ha förlovningsringen på mig

Nu går det utför...

• MrsMurphy
    Thezzizen skrev 2009-03-23 21:04:18 följande:
    Hej tjejer...I morse var första dagen jag inte kunde ha förlovningsringen på mig Nu går det utför...
    *klappar medkännande på axeln*

Neeeeeeeej då, det kommer gå så smiiiiidigt så!

*Lättjas näsa växer i sån rasande fart av lögnen att dataskärmen spräcks*

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Jessica26

Nu finns det lite nyare blider på nya huset.
    Dock under renovering men man kan allt se en del

Lättja jag hoppas verkligen att du ploppar innan söndag så du slipper bli igångsatt...

Hanna vad skönt att M gillar sin säng.

Max började sova mycket bättre när vi tog bort spjälisen och satte in växa sängen till honom.

♥emilia♥ min underbara ängel är storasyster
  • Hannnas

Morron

*surar spottar o fräser*

Pannhelvetet fungerar inte {#lang_emotions_yell} har inte alls lust att värma upp huset med el.. o maken som ringer de som kan fixa det låter som "nasse" i telefonen ungefär.. kommer inte innan veckoslutet! fan, min man är för snäll, ska nog själv ringa sen när jag inte har så mkt lock o öronen... NOT skönt när det är 15.6gr i huset när man vaknar!!

*surar spottar o fräser*

Jessica.. ingen dålig renovering jättefint o jag blir trött o svettig bara av bilderna

• Thezzizen

morrn morrn!!!

Har ni några tips för vad man ska förberesda till lördag idag? Mat är ju lite tidigt, men det är det väl att städa också ? Eller?

• Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-03-24 07:27:44 följande:
    morrn morrn!!!Har ni några tips för vad man ska förberesda till lördag idag? Mat är ju lite tidigt, men det är det väl att städa också ? Eller?
    Fixa med pynt o sånt? det som ska vara till dukning mm... hmm skriva lista på hur allt ska organiseras ang maten?

Trist att du inte kan ha på dig ringen räknar kallt med att kunna ha på mina på förlossningen t o m men det kan ändra sig snabbt...

*fortsätter sura*
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7