Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Morrn!
Kommer in helt snurrig efter att ha varit inne på Skatteverkets hemsida. Det verkar som om jag ska få tillbaka 24 200 kronor. Kan det verkligen stämma?!
Ränteutgifter och sånt får de väl från banken, väl? Såvida man inte hållit på med aktier under det gångna året så brukar det väl bara vara att kontrollera och godkänna, eller? Eller måste man göra mer saker när man har hus? Nån som är kunnig?
Vi har ju ändå jämkat, så jag trodde inte att vi skulle få tillbaka så mycket. Vågar nog inte tro riktigt på det förrän jag fått hem papperskopian och kontrollerat alla uppgifter hemma. Men tänk om det stämmer, så underbart!
Hanna, ja jag hade ju hoppats på att kunna ha dem hela vägen nu suck... Vill inte svälla... o vill INTE gå över...
Förstår att du surar över värmen, jag hade blivit gråhårig..
Hmm, ja funderar på o städa grovköket... det behövs ju o samtidigt är de ingen som kommer husera där inne, o ansa bllommor så de ser fräscht ut
Jag var också in på skatteverkets sida och jag blev inte lika glad.. Antar att jag skattat för lite när jag varit föräldraledig, eller jag vet att jag gjort de. Ska betala tillbaka 1500 så de är inte så mycket, men alltid roligare att få!
Jessica - Gud vad fint ni har fått!
After, det kan nog stämma med tanke på ert nya hus. R o jag kommer få tillbaka sammanlagt 37000 och det beror nog på våra dya lån (tyvärr).
jag kan ju säga att vi hoppas iaf verklligen att det stämmer
Vi får tillbaka ca 27 000 tillsammans men vi ska i det bästa scenariot betala in det i skatt. I värsta scenariot så måste vi trolla fram 200 000 till typ...