-
*svär*numberone skrev 2009-03-14 09:04:55 följande:Hej hopp!!!Hoppas att det är bättre med alla sjuklingar och att Lättja INTE kommer in idag utan föder lite bebis!!
-
Tänkte på allt snack här om luftvärmepumpar. Vi har nån testsida på vattenfall där man ser vilken förbrukning man har haft och förra året och vi har sänkt vår förbrukning med 32,2% jämfört med förra året. DET är inte illa pinkat.
-
Jazzy: Hänger på hur kallt det är men mellan 20-22 grader.
-
*svär som en borstbindare*
Övertid!
-
Zago: Fy fan för 3 veckor! Det skulle jag aldrig hantera i dagsläget men nu är jag sju resor mer skrutt än vad jag var första gången. På måndag kommer jag tamejtusan tigga hos mvc efter mirakel. Vill ju dock ej ha en igångsättning denna gången utan det lär ju bli en joggingtur mot förlossningen men tillhörande böner till högre makter.
-
Vår plan var att sova som gudar, vakna vid 8, vattnet skulle gå vid 9 och ett barn skulle födas här under dagen...
MEN!
Nora har jordens tandproblem och varit mer eller mindre otröstlig hela natten och vi alla har varit vakna och klockan är inte ens 10 och vi alla är totalt knäckta. Detta behöver vi inte nu.
-
Zago: Egentligen så tror jag att det är på g ständigt och jämt för den här bäsen är verkligen mer vild än tam... Igår blev det grinande på soffan för att det gör så förbaskat ont när den bökar runt och hela tiden tror man att det händer nåt. Men känns som om det är tidsfråga faktiskt, det är ju helt galet på kvällarna /nätterna så den är ju på väg att gräva sig ut men fel väg bara...
Men man pendlar ju var tredje sekund om hur det kommer att bli och jag tycker verkligen att det är min tur att få en hygglig förlossning nu. Men samtidigt så kan man ju inte släppa detta med den klassiska ironin att det skulle vara så typiskt att jag skulle få en igångsättning efter 2 veckor över tiden.
Hänger på en tråd nu med bebisar i mars och var och varannan kotte har fått innan bf och trots att de är förstagångsföderskor så kommer värkar typ vid 17 och bebisen ute vid 23. Jag blir galen!
-
Ok, dagen har tillbringats med promenader men INGA känningar...
*ser galen ut*
-
*kommer inrusande vilt svärandes och springer ut igen till godispåse i soffan*
-
Hanna: Menar du som molvärk i ryggslutet? Jag körde ju slut på mig själv med alla promenader till öf etc och det där höll på att ta död på mig till slut. Har i princip inte kunnat ta mig hemifrån med vagnen på 3 veckor pga det där nu. Soffan, soffan och återigen soffan som gäller.