Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladderbebisarna Del 7

Hanna: Jag tror att det är fullt tillräckligt med att vara sjuk, ha ett litet barn hemma som man kånkar runt på plus en kropp som inte riktigt fixar läget på samma sätt den här gången. Den pallar helt enkelt inte med nu! Jag har ju inte kunnat göra nåt vettigt på flera veckor nu vilket driver mig till vansinne. Mina svärisar är ute och går med Nora just nu för att hon ska få komma ut och röra på sig för att jag inte pallar.  

Allt är såååååååå naturligt så...
  • MrsMurphy

*svär som en hamnarbetare*

Här är det skit! Kotten har levt rövare halva natten och jag har inte kunnat ligga när den hållit på så jag har halvsuttit i sängen men inte ens det har hjälpt. Tror jag tuppade av en vända mellan 03-05 men i övrigt vaken och nu med den jävligaste huvudvärken i mannaminne.

• MrsMurphy
    lurksmulan skrev 2009-03-17 12:37:18 följande:
    Var har Lättja tagit vägen? Hon är väl inte iväg och föder barn utan att berätta det för oss?Idag är jag så galet godissugen! Usch! Jag har köpt en nöt/russinblandning som jag hoppas ska stilla det värsta suget.
    Glöm det! {#lang_emotions_yell}

Jag försöker sova men den kör igång så hårt när jag lägger mig! Jag får inte sova!!!! Det gör så ont när den kickar sönder revbenen och den vrider och vänder och bänder och det sker så fort som jag intar liggande läge. Kan inte sova sittande. Svärmor är på gång hit så att jag ska försöka gå och lägga mig igen och hoppas på nån sorts blund i ögat.
  • MrsMurphy

Hej hej!

Ska kasta i mig frukost och sen ska jag ut med barnvagnen och kuta i backar! {#lang_emotions_yell}

• MrsMurphy

Hanna: Jo, det har ju blivit med automatik vila, vila och vila här för min kropp brakar ju varenda gång jag ens tänker på att röra mig. Men när man väl rör på sig så får man ju känningar och dom vill jag ju komma åt... Dessutom kryper det i hela mig nu så jag tror att det är meningen! *ser galen ut*

Men bra vibbar för dagen! Vrålhungrig, kryper i kroppen och sovit hyggligt! {#lang_emotions_laughing}

• MrsMurphy

*kommer inknallandes med surläppen dallrandes*

• MrsMurphy
    Hannnas skrev 2009-03-19 08:16:40 följande:
    Lättja... hur många dagar över BF hann du med nora innan de satte igång dig?
    Dët var på 40+3 och då var jag helt omogen... Nu är det ju lite känningar var och varannan dag men det är nog snarast pga att man gör massa skumma saker så att kroppen ylar ifrån.

Men jag fattar verkligen inte hur tiden kan gå så trögt helt hux flux. Men iofs så redan 2 veckor innan bf så börjar man ju ställa in sig på att det kan komma så nu när man har passerat bf så känns det som om man gått en månad över tiden trots att det bara är snart en vecka.

Imorgon blir det ul och förhoppningsvis undersökning (såvida det inte är för mycket folk där, då blir det på måndag) och jag hoppas verkligen att det är på g eller att dom triggar igång det hyggligt iaf. Jag har ju siat från dag ett att jag kommer gå max över tiden och bli igångsatt just av den anledningen att jag verkligen INTE vill ha en igångsättning.

Men iofs börjar jag bli smått hysterisk här så snart kommer jag väl tom tigga om en...
  • MrsMurphy

Hanna: Förra gången var man ju så hispig/nervös och det var så spännande men denna gången tycker jag bara att det är skitjobbigt iom Nora. Jag är ju helt knäckt fysiskt var och varannan sekund och nu kommer ju svärmor på eftermiddagarna för att rycka in. Jättesnällt och så men för fan vad jag bara vill bli människa och kunna hantera saker igen! {#lang_emotions_yell} Och iom att jag är så lättretlig med noll tålamod så smittar det ju av sig på Nora och hon blir en monsterunge så här blir det jordens psykbryt konstant.

Man känner ju sig rakt genom patetisk när man ställer sig och bara skriker/skäller på Nora, som om det skulle göra nåt bättre? All sorts vettig barnuppfostran är ju helt åt skogen nu.

Nu ska jag iväg på barnmusik och skutta runt i ring och yla falskt och j*****r om det inte drar igång på grund av det! Sen kommer jag iofs ligga i fosterställning och kvida men svärmor kommer som sagt...

• MrsMurphy

Min granne håller på att "tränga" sig nu som det verkar och nu ringde min bästa kompis och det lutar åt att det blir kejsarsnitt för henne nästa torsdag pga misslyckade vändningsförsök. Och då blir det redan en vecka innan dessa magiska 2 veckor innan bf. Dessutom är det en tjej från byn som hade samma dag som jag och hon fick 3 dagar innan bf och det tog typ nada tid.

Bitter?? Näääeee då, inte jag! {#lang_emotions_yell} Iofs så är det ju inte av så roliga anledningar för 2 av vännerna men för fan, allt för att strö salt i såren.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7