Pladderbebisarna Del 7
Hej allesammans!
Lite svårt att hänga med här just nu, konstigt nog... Fast iofs, tid har jag egentligen men den prioriteras till annat nu när man ÄNTLIGEN kan röra sig!
Hanna: Har inte läst tillbaks men såg vid ett tidigare inkikande att du hade lite ångest inför förlossningen. Jag måste säga att min upplevelse av detta var betyderligt bättre denna gången än den första, att kroppen hade lättare nu. För mig var det verkligen att i samma sekund som bebisen kommit ut så släppte alla dessa åkommor, redan när jag var uppe och duschade efter två timmar så kände jag mig graciös som en balettdansös. Jag sprack en hel del denna gången också men för mig är det snarare att jag har mindre ont nu i underlivet än vad jag hade som gravid och jag kan inte ens riktigt påminna mig om att jag haft ont nu i underlivet och då är ändå lillgubben bara 4 dagar??!! Total milsvid skillnad med allt! Som sagt, 4 dagar och allt bara funkar och är kalas här iaf. Kropp mår prima, förlossningen gick lätt och allt flyter på strålande med bebisen!