• angiee

Pladderbebisarna Del 7

Nu är det inte roligt längre, det är som ett skämt hela den här cirkusen!!!

Inatt kaskadkräks Vendla ner sig själv & HELA mig i sängen.
    2 omgångar spyor vart det & nu har hon diarée. JÄTTEKUL! 
    Så nu inväntar jag & C en släng av det här åxå!
    Vi som just blivit halvfriska från förkylningen!!!!
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • angiee

Håll en tumme för oss.

Imorgon ska vi på möte med banken & ansöka om ett bolån. 
    Vill inte säga för mkt än men vi har fått nys på ett projekt som Trivselhus ska bygga, vi har fått ett GRYMT pris & i ett bra område på ett hus om 130 kvm. Bättre än så här bli der aldrig! Nu hoppas vi bara på att banken godkänner oss (eller mig rättare sagt) att jag får vara med på lånet, kan vara kärvigt med tanke på att jag studerar etc...
    Invecklat men HÅLL TUMMARNA!!!
  • angiee
    numberone skrev 2009-03-17 16:36:49 följande:
    Du ska definitivt vara med på lånet.... För oss var det bara ett plus med min inkomst jag fick ifrån studierna...Håller tummarna!
    Här är det tydligen inte så CSN räknas inte som inkomst, men vi ska kämpa. Det handlar ju egentligen om att banken får förtroende för oss & att vi ekonomiskt klarar av den belastningen som lånet innebär. Jag är dessutom bara tj.ledig, så efter mina studier  kan jag gå tillbaka till mitt jobb & ha en fast inkomst, om jag inte skulle få ett nytt jobb alltså....
    HOPPAS!
  • angiee

Hyser inga större förhoppningar inför bankmötet men vi får se.

C har en jättebra inkomst & får ta lån på 3 milj. ensam, frågan är om jag får kompensera upp resten, eller om vi kan ha borgenär på den delen.
    Återkommer senare med info!
  • angiee

Grattis HANNAH!!!

Banken sa varken ja eller nej. Det som måste in nu är kalkylen för nyproduktionen med alla kostnader. Den har vi inte fått än, ej färdigställd.