• angiee

Pladderbebisarna Del 7

Vi betalar inte högsta taxa eftersom jag pluggar. vi bet 900:-/ mån

ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • angiee

Grattis till Lättja!  

Saknar Vendla som fan! Vill hämta henne nu!!!!!
    JObbat inatt & är trött, fy fy fy fy!
  • angiee

Är du redan hemma Lättja? Snabba ryck! Skön att allt gick fort & bra, nu väntar vi på bild!!!

• angiee

Vet inte om jag sa det, eller var tillräckligt tydlig men Banken sa JA, så nu ska vi bygga huset!

• angiee

Hej flickor!

Idag fick jag en tråkig nyhet appråpå "magar".
    En tjej i min klass, som kämpat länge för att bli gravid, förlorade sitt barn förra veckan i vecka 23. Akut havandeskapsförgiftining & det gick inte att göra något.
    Hon var så ledsen idag när hon kom till skolan & det skar i mitt hjärta när hon berättade om det.
    "och det var ju en flicka ..." sa hon... usch hemskt! Livet grymma sida!
  • angiee

Ja det är inte alls kul när sånt där hemskt inträffar..... Man blir aldrig hel igen..

Vendla är lite smådålig på pratet & jag undrar om nappen är en del i det hela?
    Hon säger (så som vi förstår) mamma, pappa, titta, hej, nej, vovvov, farfar, där, lala = vendla, baba= boll,
    Eller hon kanske kan "normalt" mycket.... jaja, det reder sig! Nångång blir hon pratglad!
  • angiee

jaz

Ja dyrt som satans men det kommer vara värt mer än vi betalar.
    136 kvm, 2 vån, öppen planlösning. Souterräng mellan kök & vardagsrum, grymt cool planering!
    Kök med köksö. 3 sovrum, sammanlagt 5 st klk, tvättstuga,. Tomt på 400kvm (räcker gott till oss)
    Garaget etc... + sjöutsikt (vintertid iaf)
    3,6 milj= nyckelfärdigt hus inkl tomten (friköpt)
    Vi är glada!
  • angiee

jazz

vi har en hr så inget sälja här inte vi lägger in hela vår sparade insats i huset men blir dyrt & mkt lån ändå!
  • angiee

Hej hopp alla magar (& ni utan åxå för den delen)