Pladderbebisarna Del 7
Har även en kolumn här ser jag som hete "anslutningsavgift el, fjärrvärme" ÄR det vad CIA menar????
Har även en kolumn här ser jag som hete "anslutningsavgift el, fjärrvärme" ÄR det vad CIA menar????
Jag vet inte vad tele kommer att kosta, det är omöjligt att säga innan vi tagit n en offert. Däremot är det INTE inräknat i vår produktionskalkyl. Jaja, det står & faller inte med tele. Vi får väl leva med mobiler tills det är klart!
Men dyrt jo, Jag har läst om siffror från 7-20.000 & allt beroende på linor, avstånd, mark eller luftburet etc... VIRRVARR!
Då vi bygger ett parhus så ska vi kolla på det alternativer att ta EN lina upp till huset & sen dela den i 2 till varje fastighet + dela på kostnaden. Om det går. Får se längre fram. Vi kommer nog stöta på fler hinder under vägens gång.
Härnäst är det byggsamråd osv + styckningen av tomt som blir klar 28 april. Bygglovet är godkänt MEN vi ska in med ändringar av ritningarna, så vi måste få ett nytt godkännande *suck*
Håller tummarna att huset är perffa för er!
Nu ska ja hämta V tidigt från dagis så ska vi ha mellis hon & jag med en god fruktsallad jag gjort. Jordgubbe banan, kiwi & vindruvor!
Hannah
Visa dig inte här nu förens du kläcker
Hannah
Lurkan
Hannah
Thezz