• Finessan

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Har du fått upprepade missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss! Här finns också många kloka gummor som sitter på mängder av information.

Tidigare trådar:

Del 1. www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    Del 2. www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    Del 3. www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    Del 4. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    Del 5. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    Del 6. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html
    Del 7. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m33915758.html
    Del 8. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m36533392.html

Behandlingslista:

Del 1. www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    Del 2. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    Del 3. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html
    Del 4. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html
    Del 5. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m38034570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-10 21:36
    Ihopsamlade fakta om missfall och hur man förebygger:

www.familjeliv.se/Forum-7-137/m40119318.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-10 21:40
    Eftersom 9 kommer efter 8 så är detta självklart del 9. Inte del 8 som det står i rubriken.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 10:26
    Ny behandlingstråd!
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m41272718.html
  • Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
  • mamarazzi

Kajo: men det viktiga är ju VAD ni gör med bananen! Du kan skriva in min inbox om du vill ha mer detaljerad info.

• mamarazzi

Jag använder billiga stickor jag och de har ingen banan..bara ett tråkigt streck. Jag vill också ha banan!!! hum...eller apelsin. *Höjer knuten näve och ropar* MER FRUKTSALLAD TILL FOLKET!!

• Lilleskuttan

mamarazzi: Jag tror att jag har ett recept på progesteron som jag kan hämta ut och skicka till dig..Dumma läkare som inte vill skriva ut det förän efter ett vul.Det kan ju vara så att det behövs direkt.

Snoozie: Oron slipper vi nog aldrig.Trodde att det skulle bli mycket bättre ju längre vi kom men inte så..Lite bättre är det väl men den är fortfarande stor..
    Jag ska på första föräldrarutbildningen nästa v så får väl se hur det blir.

• mamarazzi

Lilleskuttan: Åh du är ju också för söt! Vad skulle jag göra utan alla er! Jag skriver i din gästbok. Är allt bra med dig och magen annars? KRAM

• Lilleskuttan

mamarazzi: Klart vi hjälper till..Nästa gång kan det vara min tur att behöva hjälp..Ja allt är bra,,förutom alla krämpor Men jag ska inte klaga,,

• Bling1975

Mamarazzi, jag har ett gäng med crinone, lite annorlunda än vanliga proggarna men med samma effekt (mindre rinniga men äckligare). Om det inte ordnar sig så kan jag också posta. Konstigt att inte skriva ut innan VUL, det är ju precis i början de kan behövas innan bebisen får mat via navelsträngen.

Grattis till plusset i alla fall! Kram

Stitch längtar efter Lilo
  • Mom2006

Usch vad ledsen jag blev... Min man berättade att hans arbetskamrat och fru ska ha barn i augusti.. Han visste inte om han vågade berätta det eftersom han vet hur jag skulle reagera. Nu är det ännu tuffare att höra sådant när man tänkt försöka en gång till men det är ändå jobbigt att höra ang. de man umgås nära med.
    Ska försöka se positivt på det och hoppas på att det händer oss oxå. Jag har som tur är en flicka. Jag får koncentrera mig på det jag har och inte det jag inte har.
    Blir man aldrig av med dessa känslorna?

• Lycka77

mamarazzi - fy tusan vad svårt det ska vara att få hjälp!
    Jag har en förpackning Progesteron mic hemma i gömmorna någonstanns, så nog ska vi skrapa ihop ett par veckor åt dig. Hör av dig om du behöver!

Franka - vad skönt att få höra hjärtljuden, grattis!

Kajo - Skrattande mina tankar gick också till en annan banan
    När vi anv äl-tester så satsade vi på samma dag som full banan och dagen efter, men vi lyckades ju aldrig hemma heller så jag vet inte vad som är bäst, men jag tror att det står i anvisningen att det är de två dagarna som ska ge störst chans.

Här är oron och nojjorna enorma inför rUL i morgon..........

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Iske

mamarazzi: har en förpackning Progrestrone och några st kvar av en öppnad förpackning...

• Malinen

Kajolajo: Vi kör med cb äl test. Och helt rätt, full banan = in i sovrummet. :)

Dessutom är det bra om man får till det en eller två dagar innan det ger utslag. 4 dagar i rad alltså, då har man verkligen prickat in de fertila dagarna...

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8