Hej alla! Har haft fullt upp inför Japan-resan och mkt jobb så jag har tyvärr inte hunnit skriva här på några dagar.
Först Hella, jättekul att se dig här igen och härligt att höra att du kommit så långt. Jag förstår att den där "pricken" kommer att ligga och gnaga lite tills dess att ni får er lilla flicka i famnen, men 99% odds att allt är bra är VÄLDIGT bra odds! Det kommer att gå bra!
Poppy, den där lilla strimman beror troligtvis på blodet i urinen, det låter väldigt troligt. Kul att du börjar glädjas lite!
Iske, jag drömmer ofta hemska drömmar och, peppar peppar, har det aldrig varit sanndrömmar. Det är ju inte så konstigt att man drömmer katastrofscenarion efter att man varit med om flera mf.
BP, symtomen kommer och går i början, det är inget konstigt.
DND och Krusbär, var är BIM-listan?
Själv känner jag mig ff helt ogravid, förutom en väldigt uppsvälld mage. Försöker tänka att det nog är pga att jag inte längre tar prog, men f*n vet. Har iaf lovat mig själv att försöka tänka positivt. Vi ska ju till Japan om några dagar så jag pallar inte göra ngt åt saken innan dess. Tänkte boka en tid hos BM när vi kommer tbx.
Kram till alla er andra!