Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
Lycka till idag Poppy! Och lova att höra av dig så snart du är tbx!
Massa massa massa kramar till LillaD!
Finesssan, jag hoppas också att jag ska få uppleva det en dag!
Lycka till idag Poppy! Och lova att höra av dig så snart du är tbx!
Massa massa massa kramar till LillaD!
Finesssan, jag hoppas också att jag ska få uppleva det en dag!
LillaD, du har inte funderat på att börja självmedicinera med albyl från ÄL? För mig verkar det ha funkat väldigt bra (jag tog trombyl dock, men det är ju samma sak), förutom att jag blev gravid ganska snabbt, så fick jag ett starkt plus på BIM vilket jag inte fått ngn av de andra gångerna.
Poppy, ja drB sa tom v12 till mig också! Gud va härligt att allt såg bra ut!
Nej knapra på du Poppy! Det tänker jag också göra!
Ah Cia, du åt 2T tom v.14? I behandlingstråden står det v.12. Då ska jag också äta 2T tom v14 (jag är en riktig härmapa )
Shit, mina T kommer inte räcka hela vägen... Är det ngn förälder som inte längre behöver sina T och kan tänka sig att sälja dem?
Åh Finesssan, du är en räddande ängel! Ja vi får verkligen ses snart, jag längtar så efter lilla Vida!
Ego, min mage är toksvullen och jättespänd sedan några dagar tillbaks!!! Jag ser ut som att jag är i femte månaden men det är ju bara luft. :-O Någon mer som upplevt ngt liknande?
Bling, det låter ju som en toppenidé att flytta till USA! (får jag följa med? ) Jag tror allt blir tusen gånger lättare om man väl är på plats, till skillnad mot att skicka prover hit och dit över hela världen (även om det är coolt att det faktiskt är görbart!).
LillaD, jag förstår om du behöver en paus, men jag hoppas så att du snart känner dig lite bättre och kommer tbx hit till oss!
Jag måste erkänna något, jag har dansat ikväll... mest foxtrot men några bugglåtar blev det också... jag hoppas så att mini tyckte det var ok och inte tog skada.
God natt alla vackra!
MW, vad skönt att sköldkörtelvärdet var bättre! Vad betyder ett förhöjt prolaktinvärde? Nej, det var fest med jobbet, och det var så många som bjöd upp hela tiden att jag hade svårt att tacka nej (plus att det var väldigt kul att dansa såklart! ). Jag bara hoppas att mini inte tagit skada...
BP, jag vet att det är lätt att säga men försök att inte oroa dig för mkt kring ev. symtom eller icke symtom. Tänk på Poppy som inte har mkt symtom alls. När har du beställt tid för VUL?
Bling1975 skrev 2008-10-10 12:35:11 följande:
MW, ja då får du nog ta om provet. Hur gör ni just nu? Väntar ni in alla provsvar eller har ni börjat försöka igen?