• Idun 78

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Finessan, hur är det med lilla Vida idag? Och med dig? Är det ff lika jobbigt?

Cia, hur är det med lille A? Växer han ff så det knakar? Och hur är det med E? Är hon stolt över sin lillebror eller har hon börjat bli avundsjuk? Själv kommer jag ihåg att jag var grymt avundsjuk på min ena lillebror när jag var liten, ville göra massa elakheter med honom. Hemskt men sant. Som tur är växer man upp.

• Idun 78

Vad härligt Cia! Gud va skönt att det funkar så bra mellan syskonen!

Tack Cia och Jazzy för svar. Ah, så spermierna och orgasmen alltså. Då blir det sex med kondom och utan orgasm för min del. Låter ju som jättekul sex, verkligen! Ah, vi får se, kanske blir det celibat tills ungen väl är ute. Man vågar ju som sagt inte riskera något.

• Idun 78

Cia, lusten är det inga problem med, vill helst här och nu, men det är det att jag inte vågar riskera ngt. Men nu när jag vet vad det är jag bör undvika, och vad som inte är farligt så känns det lite tryggare. Vi får väl börja lugnt och försiktigt helt enkelt.

• Idun 78

Poppy, blod i urinen kan nog vara uvi, det hade jag iaf en gång när jag hade uvi. Uvi ska man absolut kolla upp - inte bra att ha när man är gravid. Som tur är så är det lättbotat. Men sa inte bm ngt om vad hon trodde att blodet berodde på? Skönt iaf att du var så nöjd med bm! Själv var jag inte så nöjd med min bm - ett riktigt rivjärn! En äldre ganska barsk kvinna. Men men, jag tänkte att bara hon kan sin sak så blir det nog bra, trots allt. TLC får jag fixa från annat håll; mannen, vänner och så ni här på FL!

Stella, åh vad jobbigt med rosa flytningar, men det är nog ingen fara ska du se. När har du nästa vul?

BP, lite märkligt kanske men var glad att du mår så illa! Låter som ett mkt bra tecken!

Hur mår ni andra? Märks att det har varit en fin höstdag, inte mkt aktivitet här inte.

Själv har jag gått och blivit mkt vuxen idag - vi har köpt bil! En Saab Combi! Hur vuxet är inte det?

• Idun 78

Cia, jo absolut, känner jag att det inte funkar i slutändan så är det klart att jag byter. Sen fick nog bm en lite orättvis start också för vi råkade vara en halvtimme sena (jag hade tagit miste på tiden). Så jag ska ge henne några träffar och se, kanske blir det bättre framöver. Har dina sötnosar gått och lagt sig för kvällen?

• Idun 78

Åh, idag har ALLA symtomen försvunnit och magen krympt ihop till sin vanliga storlek... Jag är väldigt tacksam att jag har nytt ul imorgon även om jag är väldigt nervös... Hoppas hoppas att det bara är spökveckor.

• Idun 78

Ja jag slutade igår, men symtomen har avtagit under några dagar för att nu vara helt borta. Men förhoppningsvis är allt ok, kroppen har nog bara vant sig vid graviditeten, men det är så läskigt.

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8