Finesssan, vad trist att du har haft en riktig skitdag... Hoppas att imorgon blir en bättre dag!
Cia, ja det ska bli spännande att se vad det är för ngt. Med dig som facit kan jag ju inte längre gå helt på magteorin.
DND, ja det är segt med testandet, men den kommer komma! Och sedan får du inte glömma att du kan ha ÄL utan att det visar utslag på stickan! Testen är ju inte 100%iga. Kämpa på!
BP, ibland har jag också ont på ett specifikt ställe i rumpan, känns som att ngn kör in en sax el dyl i skinkan. Inte särskilt skönt alls, går knappt att röra sig. Den smärtan har jag dock tolkat som ischias. Det som jag tror är foglossning är snarare att jag får ont i hela bäckenet, känns som att smärtan kommer från skelettet. Men som jag förstått det kan foglossning yttra sig väldigt olika från person till person, och likadant med ischias. Just nu, eftersom jag ännu inte har jätteont är jag mest glad över lite smärta, känns så skönt med en smärta som går att ta på och inte sitter i själen (vilket missfallen gör). Lite knäppt resonerat kanske, men jag har så mycket hellre ont i kroppen än i själen, och så är det ju ingen farlig smärta i bemärkelsen att den är farlig för bebisen och det är också innerligt skönt.
Franka, strålande jobbat!
Lucki, välkommen hit och grattis till plusset även om jag förstår att det är blandade känslor. Om du vill kan du titta i vår behandlingstråd, där finns lite bakgrundsinfo om oss och vilka behandlingar vi blivit ordinerade. Du kommer förhoppningsvis hitta mycket hopp där!
Mikes bride, stort lycka till imorgon!