Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
Bettan, "PS I Love You" - jag har lätt gjort av med en hel pappersrulle, men som sagt, jag är nog väldigt labil just nu. Väldigt skönt att få gråta ut dock.
Bettan, "PS I Love You" - jag har lätt gjort av med en hel pappersrulle, men som sagt, jag är nog väldigt labil just nu. Väldigt skönt att få gråta ut dock.
Vad härligt! Grattis lilleskuttan! Har du varit på Tittut idag?
Lite sött trots allt också - att bebisen är så trotsig. En liten personlighet redan i magen! Kommer du lägga ut ngn bild så man får se?
Åh Linan! Så spännande!
Lilleskuttan, så söt! Är det en liten uppåtnäsa jag ser?
Lilleskuttan, jag tänker samma tankar som du, jag är livrädd för att sluta med T i v.37. Jag ska faktiskt träffa gyn på tisdag och diskutera det hela. Tänkte då föreslå att jag får gå över till Heparin de sista veckorna, eftersom det kan man ta hela vägen fram till förlossningen. Vi får se hur villiga de är till det dock, men jag tänkte visa DN-artikeln om att förlossningarna blir enklare om man tar Heparin. Då borde han förstå att det inte är några konstigheter med att skriva ut det till mig. Vi får se hur väl jag lyckas...
BP, jag tror att så här sent i graviditeten kan det inte spela så stor roll om det diffar med några timmar.
Oj här var det lugnt idag... Så sunt att ni alla är ute på trevligheter istället för att sitta här och hänga framför FL.
Hej DND, vi skrev visst samtidigt. Hur är läget?
Ja DND, eller hur! Och du, njut av dagarna mellan mens och ÄL!
Krusbär, låter som bra tecken! Att illamåendet kommer och går är inte konstigt, helt normalt.
Cia, inte alls OT. Tänk att han redan är så stor att han vill stå! När var det du skulle få komma till reumatologen?
Mwb, hur gick det hos Lucina?