• danitra

Du som fick barn innan 23 års ålder!

Kallar du dig för "ung mamma", här på FL och/eller i vardagen?

Har du fått höra elaka kommentarer om din ålder som mamma?

Eller kommentarer överhuvudtaget?

• Svar på tråden Du som fick barn innan 23 års ålder!
  • BetongMorsa

Va 19 när jag fick min första. Bonusdottern e bara 14 år yngre än mig...så jag kanske räknas som ung? 22 nu o "3"-barns-mamma

• IrenerI

Nja fick först när jag var 20år. Och då kände man sig väl lite ung iaf. Nu väntar jag 3:dje och är 24 och känner mig inte alls som nån ung mamma

• hallonsoda0

är 19 fyller 20 och fick min son i juni. Jag tänker inte på mig själv som ung mamma och det är inget jag kallar mig själv för. Ingen som sagt nåt om det heller, iaf inte så att jag hört.

• Blåbärspaj

Jag var 22 och ett halvår!Men jag känner mej som en gammalkärring vissa dagar så så värst ung är jag ju inte..omman tex hittar trådar där 15åringar vill skaffa barn!shiiit.

• Sofies värld

Jag var 20 när jag fick mitt första, är nu 22 och väntar andra. Har aldrig känt mig som ung mamma eller kallat mig för ung mamma. Tvärt om har jag känt mig mycket äldre och mognare än mammor i min egna ålder.

• Sofies värld

Just det, har aldrig blivit bemött som ung eller och har aldrig hört en ond kommentar. 20 tycker jag inte är så ungt.

• IdaMagnus

Jag är 19 fyller 20 och min son föddes den 1:a juli i år!:) jag känner mig inte ung utan mer mogen än dom i min ålder.

• morrontrött

nej, jag kallar mig inte ung mamma.
    fick min första vid 20 och andra vid 23.
    men jag antar att jag klassas som det av andra, i alla fall när jag fick min första.

jag blir så trött på att det hela tiden stoppas människor i olika fack, hon är gammal förälder och hon är ung osv.
    varför inte bara få vara mamma, helt enkelt?

Svar på tråden Du som fick barn innan 23 års ålder!