• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • babblar på

strumpan: vad långt du kommit...kul!

LillaD: du som är vår solstråle får ju inte må dåligt Hoppas du mår bättre snart! Kramar
    Jag hade äl-positivt den 22

jag tror att jag ska ställa in mej på mf iaf för det kommer rött blod nu Bättre att få mf nu än om en vecka iofs

• StoraD

BP: åh då är du på 10-11 dagar efter ÄL, det är ju tidigt gumman, vad som helst kan hända - och det är inte ovanligt med blödningar i samband med att man plussar! jag fortsätter hoppas och hålla tummarna för dig!

• Krusbär

BP: Åh, grattis till plusset men skit också att du blöder! Man vet aldrig vad som händer - håller tummarna för dig att det går vägen!

• Krusbär

lillaD: Förstår att det känns hopplöst ibland men ge inte upp! Eller en liten stund isåfall, för att komma igen och hoppas sen! Det bara måste gå till slut. Kram!

• HoppetKärleken

Strumpan härligt att du kommit så långt nu måste kännas skönt!

lillaD det måste bara gå för oss också tillslut men förstår att du tvekar det gör jag med...för mig är det 18 månader sedan sista missfallet

BP bort med blodet bort bort bort!!!! håller mina tummar att allt ska vara okej!

Finesssan förstår att det känns ovant att mannen ska gå till jobbet och du och Vida skall vara ensamma hemma. Kikade nyss i ditt bildgalleri, herre gud vilken guldklimp så söt hon är!

Nu gör mannen min en Mojito till mig gud så gott det skall bli sedan skall det serveras hemma gjord pizza och hemma gjord pizza sallad med vin till, låter gott va

• mamarazzi

Lillaskuttan: Härligt att höra!!

LillaD: Fy jag förstår att livet känns hårt... Snart snart vänder det! Så måste det bara vara. Livet måste ju vara lite rättvist med eller hur?!

BP: Åh vad jag håller tummarna för dig!

Själv fick jag mens igår. Alldeles för tidigt. Fattar inte. Kom typ 4 dagar tidigare än det brukar (har en mens cykel på 25 dagar i vanliga fall) och jag blöder massor. Så nidisen var visst början på mens... Äh.
    Men ni skriver om att man inte ska ha kort lutensfas. Varför inte då? Denna månaden fick jag ju stegring på ÄL dag 12 dvs äl på dag 13 eller 14 (eller???) och sen kom mensen på dag 23 dvs bara 9-10 dagar efter ÄL? är det inte bra alltså?? Berätta!

• mamarazzi

HK: Åh vad gott med mojito!! Får jag smaka??

• StoraD

jag svarar här också mamarazzi! 10-16 dagar sägs det att lutealfasen ska vara, annars är det för kort tid för att ägget ska hinna fästa, och slemhinnan hinna växa sig tillräckligt stark. Men 10 dagar är ok!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7