• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • Spirit

Hinner inte läsa ikapp allt som ni har skrivit när jag varit på semester... just nu ialla fall.
    Tänkte bara tala om att något plus blev det inte och mensen kom förstås mitt i vår tripp.
    Nu blir det nedräkning till ny ivf istället.

• Finessan

Grattis Lilleskuttan, nu ska det allt gå vägen!

LillaD och BP, de där plussen har helt klart gått vilse. Jag skickar ut en patrull att söka efter dem med ljus och lykta så hoppas jag att de snart hittar hem igen.

LillaD, V:s mage har varit skaplig tills idag då den har varit kass igen. Ledsen Undrar om det är straffet för att jag åt choklad och drack cola igår (ska tydligen inte vara bra för bebisarnas mage om de är känsliga). Dålig, dålig mamma...

Lägenheten blev det tyvärr inget med. Det stämmer att om det låter för bra för att vara sant så är det för bra för att vara sant. Allt var klart och papprena skulle skrivas när innehavaren kom tillbaks från sin semester. Då meddelar hon, för ca 1 vecka sedan, att det dykt upp en annan lägenhet som hon vill ha i stället. Surt, minst sagt. Men nu är det positivt tänkande i stället. Vi sparar våra dagar så länge vi bor här eftersom jag inte tar ut något nu. Med en hyra på drygt 3000 och inte så mycket andra utgifter så klarar vi oss gott på endast sambons lön. Nu kan vi vara hemma lääääänge med Vida. Glad

Bling, härligt att det snart är dags!

Cia, nu får man börja fundera om du inte dykt upp i tråden på ett tag. Any day...

Spirit, usch vad tråkigt med mens. När blir IVF?

Vår unge har skrattat rejält idag för första gången och vi lyckades få det på bild! Finns i galleriet.

Kramar till alla!

• Cia o krabaten

Finesssan: Jag har ju lovat att sms:a dig så du lär nog veta om vi åker in
    Dessutom tänkte vi försöka vara hemma så länge det går så jag hoppas på ett inlägg här i tråden om att jag sitter här med värkar eller vattnet gått

Trist med lägenheten
    Colan får du nog ta på dig (Vet att det svider i mammahjärtat )
    Underbart med skratt!!!

Spirit: Skit med mensen. Undrar som F vad planen för IVF är?

Apropå planer, hur uppdaterad är behandlingstråden egentligen???
    Känns som om vi är så många att det vore bra att hålla koll på vad som görs och ska göras.
    Några mammor ska nog flytta ner också va?
    Och i princip alla sommarbebisar blev till efter en omgång med Bim-lista i höstas, kasnke dags för en liten sån igen för att locka plussen??

• babblar på

tack finessan! Mitt plus har hittat hem
    Idag är min bim och för att kunna sluta med medecinen så testade jag fast jag tänkt låta bli. Kändes meningslöst. Såg nåt svagt som jag trodde bara var i min hjärna men sambon såg det också.
    Jag menar supersvagt men det är nog ett plus??? Fast jag ville haft ett starkt. Och jag har ju blött lite...mest brunt men lite rött också. Jag vill inte ha fler mf
    DEt är verkligen så svagt så att det inte syns på kort

Men jag ska väl fortsätta med hjärtepillerna iaf. Hoppas på starkt plus om nån dag. Hoppas det är för att jag hade sen äl. Fast jag hade räknat fel. Om äldagen var dag 1 så fick jag blod dag 11 som du sa LillaD. Jag tog fel på datumet och glömde räkna själva äldagen eller nåt

• Cia o krabaten

BP: Är det sant?!?!?!?
    grattis i massor! Hoppas verkligen på att det blir starkare nu!
    *Heja, heja*

Undrar hur det går för a80 också, skulle väl komma hem idag och göra nytt vul imorgon?

• babblar på

Tack cia! Men jag känner mej nästan lite korkad som ser ett plus på den stickan. Men sambon brukar ju vara mer lugn och inte se spöken Fast jag vet ju att svagt och blod inte är så bra men man kan ju inte låta bli att hoppas

finessan: skit med lgh men det var kanske bra egentligen? Stackars Vidas mage Men choklad ska du nog undvika gissar jag. Jag tål inte choklad jag heller nu när jag äter T så jag vet vad choklad kan göra med magar Synd att det är så gott

• HoppetKärleken

Godmorgon alla trådvänner

Cia läste tidigare i tråden att den lille har vänt på sig så gött! och snart är det ju dax

Babblar på där satt den grattis till plusset jag håller tummarna för att det är starkare om någon dag! lillaD verkar ju haft rätt om nidis blödning

Finesssan: Det låter ju som en bra plan att bo kvar och ha råd att vara hemma dessto längre med Vida trist med hennes mage bara, har också hört att chocklad kan var förödande för bäbis magar så det får du sluta med bums! Kramis och hoppas det är lite bättre om någon dag...

Spirit skit med mens på semestern, men just nu önskar jag att min dykt upp på vår europa tripp så jag sluppit gå och oroa mig för att något allvarligt fel...När och var ska du göra IVF, är det första?

• hella73

BP, grattis till plus!Glad Hoppas det blir starkare och att blödningar avtar.

• StoraD

BP: ÅHH spå roligt raring! som jag skrev i din GB så tänkte jag på dig när jag vaknade, och hoppades att det skulle vara en nidis - och idag så får du ett finfint plus! det är inte så konstigt att det är svagt om du bara är på dag 11, du får säkert en starkare plus om ett par dagar tror jag!

• babblar på

tack alla!
    Jag har iaf tagit prog också nu. Höll på att glömma dem Jag är på dag 13 sen äl idag så kanske borde det varit starkare? Men jag har ju inte haft så mycket rött blod iaf.

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7