• make me screem icecream

*De finns alltid någon låt/sång man hatar.

De finns alltid någon låt/sång man hatar. Och mått riktigt illa när man hört.
    En låt jag verkligen tycker är helt kass är symfoni som var med i melodifestivalen för en massa år sen. Jag var liten då (läs ett barn) men jag minns den som en plåga. Än idag har jag svårt för den låten. Och nothing compers to you (hoppas ni vet villken de är har lite dyslexi) med sidney oconnor. Jag hatade den som liten då min mamma tyckte jag hade likadana ögon som henne. Men jag som var ett barn tyckte de var en _Stor_ förolämpning hon var ju flint .

Så villken är eran?

• Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.
  • Monky

Frannyfine:

Älskar ju Ronny och Ragge, "vi ska köra, köra fort som fan..." *trallar vidare*

• Frannyfine

hm jättefint Monky hörru..hihi

• Du är en nolla och jag din idol

Med risk att åka på stry men den där låten när vi gräver guld i usa var verkligen HEMSK!!!

• Pyff

Ja nu åker du på stryk!!
    Den var ju bara bäst! Tänk fotbolls VM-94 och så den låten MMMMMM mysigt!

• Goona

För några år sedan så gick en tysk version på "Pump up the volym". De sjöng nåt i stil med "Pumpi pumpi" och den var verkligen gräslig!

• Du är en nolla och jag din idol

Goona - Ursch minns med rysninar.

Kommer ni ihåg 80-tals plågan DONT Wory be happy (tror de stavas så)

• EverSoNice

Är det någon som är tillräckligt gammal (som jag ) för att minnas Pål Paljett?

"din sång Gueneriiina, den eeeekar mot bergen och lyyyfter mot himmelen, skuggan utav friheten...."

eller från melodifestivalen anno-hundrakallt med Kikki:

"haaan talar om vart ett skåp ska ståååå, det är mycke mycke mer än man nån'sin tror, mycke mycke mer än det som man kallar kärlek....

eller

"körsbär måste vara söööta, ge dom tid & låt dom gro, snart får du din kärlek möööta - ta det lugnt, ta det med ro.."

• Lilou

avskyr en 80-tals lat som verkar forfolja mig vart jag an gar eller sa ar jag paranoid! Men hor den verkligen ofta!!! den dar som gar "...oh Lord please don't let me be misunderstood....cuz I'm just a man whose intentions are good"...osv....kommer inte pa titeln....*gaaah*

• EverSoNice

...har vi redan nämnt Boris Gardiner: "I want to wake up with you.... I want to be there when you open your eyes, I want you to be the first thing that I seeeee... I want to wake up with you..."

• Snossan

Tacka livet eller vad den nu heter med vår "kära" Arja...ryser

Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.