• make me screem icecream

*De finns alltid någon låt/sång man hatar.

De finns alltid någon låt/sång man hatar. Och mått riktigt illa när man hört.
    En låt jag verkligen tycker är helt kass är symfoni som var med i melodifestivalen för en massa år sen. Jag var liten då (läs ett barn) men jag minns den som en plåga. Än idag har jag svårt för den låten. Och nothing compers to you (hoppas ni vet villken de är har lite dyslexi) med sidney oconnor. Jag hatade den som liten då min mamma tyckte jag hade likadana ögon som henne. Men jag som var ett barn tyckte de var en _Stor_ förolämpning hon var ju flint .

Så villken är eran?

• Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.
  • Amine

Pejgan, jo det är nog Helene Sjöholm
    "Du är min man, och du gör så gott du kan, fast det inte räcker till..... "
    Ryyyyys.

• EverSoNice

Jag undrar hur Per Gessle kan vara så populär när de flesta som skriver verkligen avskyr hans not-so ljuva stämma???

Men här, hörni, det här är nästan ännu värre:

www.americawestandasone.com/home.html

så über-patriotiskt att man tror att det är ett skämt, men det är på fullaste allvar - kolla videon när sångaren går på stranden..
    Dennis Madalone heter han och brukade hålla på med stunt-koordination på star trek - skulle nog hållt sig till det

• uniMog

Amine men så sjunger hon inte!

"du är min man, och jag vet du gör så gott du kan, fast DU INTE TYCKER ATT du räcker till, men du får tycka vad du vill, jag älskar dig..."

• Emma m Theodor

Per Gessle är sämst tycker jag. Patetiskt när någon i hans ålder sjunger sån där småpojkspop tycker jag....

• Barbalala

Nej men den värsta måste väl ändå vara "hej hej, hemskt mycket hej" med Hemliga byrån. Kom i mitten på 80-talet nångång...

• Marika

Någon som vet vilken låt som var populär i augusti förra året? Kommer inte ihåg....

• Amine

Pejgan, ok du har säkert rätt men den blir inte bättre i mina öron för det tror jag. Men många måste ju dela din åsikt eftersom den är så populär.
    Tur att smaken är olika

• Du är en nolla och jag din idol

Jag måste bra skriva en sak!
    Du som skrev att du hatade JAG har gått och sjungit den sen jag om den här när du skrev . Jag tror jag dör snart .
    (På skämt alltså)

• bozzini

Nu orkar jag bara inte läsa igenom hela tråden men den absolut värsta låten i världshistorien är väl ändå "I´m a Scatman" med Scatman John från 95 (eller nåt sånt). Kanske är nån annan som redan nominerat den?

• vackrastarflow

jag fixar verkligen inte Carolas låt som spelades sommaren 2003... något med löv som faller eller nåt *klöks*

Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.