• make me screem icecream

*De finns alltid någon låt/sång man hatar.

De finns alltid någon låt/sång man hatar. Och mått riktigt illa när man hört.
    En låt jag verkligen tycker är helt kass är symfoni som var med i melodifestivalen för en massa år sen. Jag var liten då (läs ett barn) men jag minns den som en plåga. Än idag har jag svårt för den låten. Och nothing compers to you (hoppas ni vet villken de är har lite dyslexi) med sidney oconnor. Jag hatade den som liten då min mamma tyckte jag hade likadana ögon som henne. Men jag som var ett barn tyckte de var en _Stor_ förolämpning hon var ju flint .

Så villken är eran?

• Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.
  • Theolin

hahah, vilken rolig tråd.
    Jag måste ju erkänna att jag gillar ju "All rice" med Blue.

När jag var liten hatade jag "mjölnarens Irene" med Wisex...

Höll på att dö när Arja Sajoma höll på att vinna melodifestivalen med Vem är du, vem är jag.....

Alla låtar med Doktor Bombay är sååååå dåliga.
    Det värsta är att barnen på jobbet gillar dem skarpt, så man får lyssna på dem hela tiden när det drar ihop sig mot lite "disco"...

• Frannyfine

"eye of the tiger" är så kass att jag avlider nästan är den spelas

Tyvärr gillar min sambo sån "musik"...*suck*

• GladaVirre

hehehe... eyes of the tiger som är sååå bra!!

• vickevires

Alla discolåtar stinker, MA Numinens "som en boll kommer jsg tillbaks till dig".....brrrrr, den ger mig kissrysningar......!!!!!!

Jag säger bara : long live rock´n roll!!!!!!

• Theolin

åhh, kom på en till.
    Kom och ta mig långt härifrån....uhhhh *kräks*

• EverSoNice

Är det bara jag som tycker att Idol-Daniel är kass?

• Frannyfine

hmpf..gladavirre är lite för glad va..hehe

jag vet en till som är totalt kass som ni antagligen inte ens hört= "mulliga tjejer"
    Texten är typ: det ska vara mulliga tjejer ja hör ni va ja säjer,dom som väger upp mot 80,5.Då har man fått något att ta i ja nåt att vara gla i.."

Eftersom en så snäll vän till mig spelar denna jämt och jag lätt lär mig texter mot min vilja så kan jag denna hemsking..*Buhu stackars mig*

Men EverSoNice idol daniel är inte bra alls han heller..

Hehe gummiboll värsta grejen!!

• Theolin

Av någon konstig anledning har jag lärt mig texten till Vanilla ice "ice ice baby"
    Dödålig låt, men Kul party trick ibland

• GladaVirre

*asg* Lite bara ;)

Hörde ni den låten som han "rapparen" sjöng på audtioin till Idol04 ??

("jag sitter ,ääh här med papper o penna, ähh skriver om mitt ,äh mitt liv.. med papper o penna, livet är", så har jag inte skrivit mera)

Puhhu!!??

Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.