• make me screem icecream

*De finns alltid någon låt/sång man hatar.

De finns alltid någon låt/sång man hatar. Och mått riktigt illa när man hört.
    En låt jag verkligen tycker är helt kass är symfoni som var med i melodifestivalen för en massa år sen. Jag var liten då (läs ett barn) men jag minns den som en plåga. Än idag har jag svårt för den låten. Och nothing compers to you (hoppas ni vet villken de är har lite dyslexi) med sidney oconnor. Jag hatade den som liten då min mamma tyckte jag hade likadana ögon som henne. Men jag som var ett barn tyckte de var en _Stor_ förolämpning hon var ju flint .

Så villken är eran?

• Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.
  • Wolfhound

"Yes sir I can boogie" med Baccara. Uääkii!

• dio

Jag kräks varje gång jag hör nåt med Per Gessle!!! Fy fan! Han kan inte sjunga, å va fan handlar hans texter om? tex

"Jag såg en främmande, skrämmande man och kysste hans hår"
    (jag tycker om när du tar på mig)

Sen kan jag väl lungt säga allt med David Hasselhof och Dr Alban, men dom är så dåliga att det är skoj att lyssna på dom hehe.

• Halvandra

Fru Bengtsson: "Den välbekanta klumpen i halsen" - det var mitt i prick!

Pepparrot: Det var snällt av dig att leta reda på den. Hu så hemsk den är. *snyftar lite*

• Glowstar

Allt med Carola, klarar bara inte av...Tycker hon låter som en Smurf! Och så gör hon någonting, som små "tuppar" med rösten, blä, men värst av allt när hon "pratsjunger"... Britney Spears är inte heller någon favorit...Ledins, den som går ungefär "Vi har rest en lång lång lång väg, tillsammaaaaans....en lång lång lång lång väg, har vi färdats du & jaaaaag" gör mig nästan kräkfärdig, samma med "Det vackraste" med Cecilia Wennersten, sliskiga som tusan...Sedan den där med Sandra Dahlberg som var med i melodifestivalen, huvva, hennes röst gör ont i mig...Jag är ond

• Kattsippan

*LOL*

dio!! Hade förträngt David Hasselhoofs sexiga soundtrack till Baywatch......hujedamej...Hans inlevelse går inte av för hackor! *laughing my ass off*

Som min pojkvän brukar säga; "Can´t save them all, Hasselhof"....

Förövrigt så har jag svårt för Carola.....efter att hennes senaste album blivit påannonserat i tv ett x-antal ggr. Jag blir inte frälst när jag hör det....Jag blir rädd.

• miss maple

Vill bara spy när jag hör nåt med gunther.
    Uääk.

• Sofia86

Har svårt för mycket men priset i hat tar nog förra årets plåga nr 1: Hej Monika. Bläää!!! Mår illa när jag tänker på den.

• syster anna

jag hatar Per Gessle, Gyllene Tider och Tomas Ledin. Det finns inget värre i svensk musik. PG är klart överskattad, kan ej sjunga. han kan banne mig inte sjunga en ren ton! Och sen skriver han dåliga texter. TL är lika illa han. Ingen sångröst. Usla texter. BLÄ!

• jenma

Lemon tree är värsta kräkmedlet....

Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.