• make me screem icecream

*De finns alltid någon låt/sång man hatar.

De finns alltid någon låt/sång man hatar. Och mått riktigt illa när man hört.
    En låt jag verkligen tycker är helt kass är symfoni som var med i melodifestivalen för en massa år sen. Jag var liten då (läs ett barn) men jag minns den som en plåga. Än idag har jag svårt för den låten. Och nothing compers to you (hoppas ni vet villken de är har lite dyslexi) med sidney oconnor. Jag hatade den som liten då min mamma tyckte jag hade likadana ögon som henne. Men jag som var ett barn tyckte de var en _Stor_ förolämpning hon var ju flint .

Så villken är eran?

• Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.
  • uniMog

Amine, du är min man med Helen Sjöholm? Åh så tolkar jag inte alls den Älskar den låten.

• Hjärtapåtråd

AAhh kom på hemsk artist/artister

STEFAN & KRISTER

Dom är ju hemska..........................*skulle fiska i sjön fegen. Jag hade campingbilen klar*

Uäääh

Eller

Blända au te' halvljus

• annca

Allt inspelat av Carola - kan bara inte med hennes "överheliga" röst,
    och Håkan Hellström - pojken kan ju bara inte sjunga, och Gessle - usla texter och överpretentiös röst!

"Bailando" med Paradiso, kommer någon ihåg den sommarplågan?

Och minns någon småpojksgruppen Hanson? och The Pinks?

• uniMog

MEN HALLÅ nu får ni sluta!

Hanson och Pinks är ju jättebra.. *rodnar och inser att hennes smak är omodern*

• make me screem icecream

Pistvakt! KOMMER ni ihåg dom och deras gräsliga låtar!
    Ockelbo300

• Siena

Allt som Per Gessle och Moneybrother gjort! Och famefactory-musiken och idol-musiken och all tuggummipop från usa och all hittepå hiphop och... listan över sämsta musiken kan göras väldigt låååååååååång!

• DiZZY

Hanson o Pinks är ju jättebra! haha! Har varit ett STOOOORT Hanson fan!

det sämsta jag har hört...hm.... Kommer ni ihåg LOK? *spyr på* Allt med dom var verkligen kasst!

• Shameless

Åh, pistvakt, _Moneybrother_ LOK är ju suveräna *me love moneybrother*
    hehe

Kan låtarna på Blood Panik (moneybr..) utantill

• Whippet Monday

Allt med Nightwish och HIM!! Hoppas ni i Sverige slipper höra dom! Det värsta som finsk musikindustri spottat ut.

• solrosblad

Jag har bara hört en platta med "Nightwish" och den faktiskt bra tycker jag

Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.