• make me screem icecream

*De finns alltid någon låt/sång man hatar.

De finns alltid någon låt/sång man hatar. Och mått riktigt illa när man hört.
    En låt jag verkligen tycker är helt kass är symfoni som var med i melodifestivalen för en massa år sen. Jag var liten då (läs ett barn) men jag minns den som en plåga. Än idag har jag svårt för den låten. Och nothing compers to you (hoppas ni vet villken de är har lite dyslexi) med sidney oconnor. Jag hatade den som liten då min mamma tyckte jag hade likadana ögon som henne. Men jag som var ett barn tyckte de var en _Stor_ förolämpning hon var ju flint .

Så villken är eran?

• Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.
  • Frannyfine

hehe partytrick Theolin..Det har du rätt i..För tydligen så rycker det i sjunga-med-musklerna när man druckit några öl och dom spelar den...

• Kusin Vitamin

Kom och ta mig långt härifrån... Att du påminde mig om den FRUKTANSVÄRDA plågan Theolin! Annars kan jag inte påstå att Nordmans "comeback" klingar vackert i mina öron direkt, får rysningar bara av att tänka på hans låtar! En annan hemskhet... Smurfhits. Finns det något mer effektivt sätt att verkligen förstöra orginallåtar?

• Theolin

Enda roliga med Nordmans låtar är Robert Gustavssons version i Nilecity

• Du är en nolla och jag din idol

Dr alban! Huuuuh hur kan han ens få göra music.

Tänker på hallo moppe-pojkar tänk på vad ni gör och cocain will blow your brain *blääää*

• Theolin

Appropå Dr Alban sä är ju inte hans duett med Kikki Danielsson någon större hit heller...En papaya coconut,,,,,,,

• Du är en nolla och jag din idol

Theolin - ursch kommer få sömnsvårigheter i natt.

• GladaVirre

hahah sjunger han verkligen moppepojkarna?? Trodde jag hörde fel eller att dom skojjade till låten bara.. Först att han sunger på afrikanska men att det låter som Hallo moppepojkarna.. hmm där ser man, givande text!! ..(??)

• Frannyfine

jag skrattar ihjäl mig snart..Moppepojkar..så usel att man får tårar i ögonen..

Måste bara berätta en anekdot om Köppäbävisan..När min sambo var 6 år skulle han och hans mamma åka bil från Jönköping till Kalix...Det är VÄÄÄÄÄldigt långt..Han hade innan med mammas hjälp spelat in köppäbävisan på ett kasettband på båda sidor..Bara den och inget annat..Och den skulle han höra på..Bara den Heeela resvägen..det värsta är att hans mamma lät honom göra det..Har ni nån aning om hur skadad man kan bli av så många timmar med den låten? Jag hade blivit knäpp

• Snuggenbettan

Hehe, jag har hittat en skiva på DC med David Hasselhoff (Mitch i Baywatch) som heter "David Hasselhoff sings America". Där gör David egna tolkningar av en massa kända låtar som La isla bonita, Country Roads, Amazing Grace osv.
    Den är riktigt vidrig men iofs. ganska kul på samma gång. Springer ni på den på DC så ladda ner den. Jag tror jag och sambon satt och garvade åt den i över en timme.

Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.