• make me screem icecream

*De finns alltid någon låt/sång man hatar.

De finns alltid någon låt/sång man hatar. Och mått riktigt illa när man hört.
    En låt jag verkligen tycker är helt kass är symfoni som var med i melodifestivalen för en massa år sen. Jag var liten då (läs ett barn) men jag minns den som en plåga. Än idag har jag svårt för den låten. Och nothing compers to you (hoppas ni vet villken de är har lite dyslexi) med sidney oconnor. Jag hatade den som liten då min mamma tyckte jag hade likadana ögon som henne. Men jag som var ett barn tyckte de var en _Stor_ förolämpning hon var ju flint .

Så villken är eran?

• Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.
  • Whippet Monday

Och Glenn Medeiros! Hur kunde jag glömma! Minns inte vad låten hette, men i videon står han på en klippa och petar lite blygt på en blond tjej.

• mooogn

Whippet Monday:

"Nothing's gonna change my love for you..."? En av mina favvisar på 80-talet

• musli

Säger bara en sak... HEJ HEJ MONIKA.... fruktansvärt att man ens får spela en sån "låt?" på radion... *mår illa*

• Shameless

Glassbåten - Ja usch för Loa Falkman.. Sambon älskar den låten, det värsta är nog att han har en "sån" röst som passar att sjunga på det viset och jag älskar att höra honom sjunga så då får man stå ut *suck*

Måste bara påpeka att jag först trodde dom sjöng "Symfoni, _luder_ stark o fin.."

(eller blir jag varnad nu, ifall någon råkas gilla låten? Eller just ja, jag är ju vän med ts - då är det lugnt)

• Whippet Monday

Precis Mooogn!!

Det här ser ut att bli min favorittråd Den låt jag hatar över alla andra vidriga låtar: The Bangles med Eternal Flame. Gillar alla deras andra låtar, men Eternal ger mig kväljningar.

• Party of five

Finsk dansbandsmusik! *kräks* Tyvärr måste jag höra sådan, för karln är musiker och spelar på fester och måste öva (ibland får han sitta med hörlurar på! )

• uniMog

"Inatt tar jag av mig min ring" med Scocco (är det väl?) Den gör mig så arg

• Hjärtapåtråd

Avskyr verkligen Eros Ramazotti med pjuke pjuke poi (uttalas så förnedrande det bara går).

Finns en låt på dagis. *tjeeeena mittbeeeena, prinskorv prinskorv så hälsar vi här*
    Fruktansvärd fastnar på en halv sekund.
    Neeej nu har jag den på huvvet.

Eddie meduza är ju ingen höjdare heller.

• uniMog

ÅÅÅH Eddie Meduza Underbara låtar!

• Amine

"Du är min man" tror jag den heter som ligger på svensktoppen just nu. En text som egentligen säger "du är rätt kass men jag tycker du är tillräckligt bra i alla fall"
    Får UTSLAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.