• make me screem icecream

*De finns alltid någon låt/sång man hatar.

De finns alltid någon låt/sång man hatar. Och mått riktigt illa när man hört.
    En låt jag verkligen tycker är helt kass är symfoni som var med i melodifestivalen för en massa år sen. Jag var liten då (läs ett barn) men jag minns den som en plåga. Än idag har jag svårt för den låten. Och nothing compers to you (hoppas ni vet villken de är har lite dyslexi) med sidney oconnor. Jag hatade den som liten då min mamma tyckte jag hade likadana ögon som henne. Men jag som var ett barn tyckte de var en _Stor_ förolämpning hon var ju flint .

Så villken är eran?

• Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.
  • LindizJ

det mesta med Aqua faktiskt utom Around the world för den gillar jag men resten är skräp

• niiina

Hihi, just de låtar du nämnde TS, tycker jag jätte mycket om
    Jag tycker illa om Robyns "Be mine" och en annan hemsking som jag inte kan namnet på. Nån typ av technolåt där de sjöng nåt.."hey boys, hey girls ____ here we go. Jag mådde så dåligt av den när den spelades mycket att jag var tvungen att stänga av. *rys*
    Annars gillar jag nog det mesta som spelas idag, jag e en riktig schlager/disco lover

• Solaris

niiina, den Hey boys ,hey girls, det är Chemical brothers som gjort och är inte heller störtförtjust i den precis.

• Majsan71

"lilla fågel blå" hmm heter den så? Den med Staffan Hellström... huu så otroligt dåligt...

• niiina

Juust det . Så var det ja, Tack Solaris

Nu har jag läst igenom inläggen i denan tråd lite bättre, tänk att det kan skilja så otroligt i smak Många av era "hata låtar" är mina absoluta favisar.

• Majsan71

haha Staffan HellSTRAND hette han ju...

• Hugos mamma

Det är tuffa tider...nananananananana......men Gyllene tider/Per Gessle. Avskyr allt med denna karl! Glä!!

• make me screem icecream

Men så tjokk du har blitt med han den där NORRMANEN ole . FY fan vad den är dålig,

• Leilani

"Lady in red". Då KRÄKS jag!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.