• make me screem icecream

*De finns alltid någon låt/sång man hatar.

De finns alltid någon låt/sång man hatar. Och mått riktigt illa när man hört.
    En låt jag verkligen tycker är helt kass är symfoni som var med i melodifestivalen för en massa år sen. Jag var liten då (läs ett barn) men jag minns den som en plåga. Än idag har jag svårt för den låten. Och nothing compers to you (hoppas ni vet villken de är har lite dyslexi) med sidney oconnor. Jag hatade den som liten då min mamma tyckte jag hade likadana ögon som henne. Men jag som var ett barn tyckte de var en _Stor_ förolämpning hon var ju flint .

Så villken är eran?

• Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.
  • GladaVirre

Ja men det är helt sanslöst ibland va artisten mummlar!!! Man får liksom gissa sig fram och själv välja ut vad man tycker passar.. eller är det bara jag som inte fattar svenska?

• Peztis

Gu så skönt att veta att man inte är ensam om att VERKLIGEN AVSKY allt som har med Gessle att göra! Byter kanal på en gång, bara för att byta till nästa för fanskapet var på varenda jäkla kanal för ett tag sedan.
    Kan inte säga att det är några svenska artister jag gillar. Hellström - hur 17 fick han kontrakt som någon skrev!

Men jag måste erkänna att jag gillar Scatman!

• bozzini

Alla låtar med Tomas Ledin går också bort. Speciellt "Genom ett regnigt Europa" får mig på kasst humör!

• Romeos mamma

GladaVirre är det Blue du menar(All rice)?

• GladaVirre

Jaaa, blue heter dom!! Och den ena dära låter som om han inhalerat helium eller nått annat påfynd!!

• bozzini

"All rice" blir ju "Allt ris" All rise är den korrekta stavningen. Men jag har ju Sverker som förebild så hans "Ska det vara så?" ringer konstant i mina öron

• minibulan

ingen vill veta vart du köpt din tröja, med raymond & maria
    alla låtar med gûnter!!!

moderntalking suger också.

• GladaVirre

minibulan: Tack!! Fasen borde anmäla ModernTalking *får gåshud*

• Dessie

FruPuffen: Midi, Maxi & Efti var väl "populära" 1989 - 1991 nån gång?? Jag jobbade de åren på Konsum Akalla (Stockholm) och de gick i högstadieskolan som ligger brevid där Konsum låg.

• Marsipan

Let's dance med David Bowie!

Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.