Inlägg från: EverSoNice |Visa alla inlägg
  • EverSoNice

*De finns alltid någon låt/sång man hatar.

* klarar inte heller av Gessles röst, stänger av bums (kan inte fatta att jag tyckte han var sexig när han sjöng om flickorna på teve 2, åhåhååå, de e ni som får jorden att gå ruuunt)

* den där låten med två magra spektakel till systrar: 'we are the sexy girls, touch my bum' (eller något sådant)

* o no o no you've got it all wrong - you're thinking chocolate when your chewing gum, o no o noo... med någon dansk brud i kaledioskopupplaga

• EverSoNice

Jag undrar hur Per Gessle kan vara så populär när de flesta som skriver verkligen avskyr hans not-so ljuva stämma???

Men här, hörni, det här är nästan ännu värre:

www.americawestandasone.com/home.html

så über-patriotiskt att man tror att det är ett skämt, men det är på fullaste allvar - kolla videon när sångaren går på stranden..
    Dennis Madalone heter han och brukade hålla på med stunt-koordination på star trek - skulle nog hållt sig till det

• EverSoNice

Är det bara jag som tycker att Idol-Daniel är kass?

• EverSoNice

Är det någon som är tillräckligt gammal (som jag ) för att minnas Pål Paljett?

"din sång Gueneriiina, den eeeekar mot bergen och lyyyfter mot himmelen, skuggan utav friheten...."

eller från melodifestivalen anno-hundrakallt med Kikki:

"haaan talar om vart ett skåp ska ståååå, det är mycke mycke mer än man nån'sin tror, mycke mycke mer än det som man kallar kärlek....

eller

"körsbär måste vara söööta, ge dom tid & låt dom gro, snart får du din kärlek möööta - ta det lugnt, ta det med ro.."

• EverSoNice

...har vi redan nämnt Boris Gardiner: "I want to wake up with you.... I want to be there when you open your eyes, I want you to be the first thing that I seeeee... I want to wake up with you..."

• EverSoNice

Nu hörde jag nyss på radion en annan kandidat: 'The Thong Song' >>> baby all night loooong, let me se 'dat thong thong thong thong thong....

Det är sant som frannyfine säger, texten till alla dessa kassa låtar biter sig fast som berget!

• EverSoNice

west end girls med pet shop boys....

• EverSoNice

vindvilja - jag hade förträngt den där gräsliga låten, men nu ekar "dadadidadad" inuti min skalle ;_)

Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.