Inlägg från: Frannyfine |Visa alla inlägg
  • Frannyfine

*De finns alltid någon låt/sång man hatar.

"eye of the tiger" är så kass att jag avlider nästan är den spelas

Tyvärr gillar min sambo sån "musik"...*suck*

• Frannyfine

hmpf..gladavirre är lite för glad va..hehe

jag vet en till som är totalt kass som ni antagligen inte ens hört= "mulliga tjejer"
    Texten är typ: det ska vara mulliga tjejer ja hör ni va ja säjer,dom som väger upp mot 80,5.Då har man fått något att ta i ja nåt att vara gla i.."

Eftersom en så snäll vän till mig spelar denna jämt och jag lätt lär mig texter mot min vilja så kan jag denna hemsking..*Buhu stackars mig*

Men EverSoNice idol daniel är inte bra alls han heller..

Hehe gummiboll värsta grejen!!

• Frannyfine

hehe partytrick Theolin..Det har du rätt i..För tydligen så rycker det i sjunga-med-musklerna när man druckit några öl och dom spelar den...

• Frannyfine

jag skrattar ihjäl mig snart..Moppepojkar..så usel att man får tårar i ögonen..

Måste bara berätta en anekdot om Köppäbävisan..När min sambo var 6 år skulle han och hans mamma åka bil från Jönköping till Kalix...Det är VÄÄÄÄÄldigt långt..Han hade innan med mammas hjälp spelat in köppäbävisan på ett kasettband på båda sidor..Bara den och inget annat..Och den skulle han höra på..Bara den Heeela resvägen..det värsta är att hans mamma lät honom göra det..Har ni nån aning om hur skadad man kan bli av så många timmar med den låten? Jag hade blivit knäpp

• Frannyfine
    "så gick det till när farfar var ung"......den ni! hihi
  • Frannyfine

konstigt.. jag kan inget minnas med eric gadd..måste bero å nån slags förträngning..hihi

• Frannyfine

ops..MissyElliot har jag lite som idol..på riktigt..

Men Ronny och Ragges "pökpåsen" den är det inte så mycket bra i heller

• Frannyfine

hm jättefint Monky hörru..hihi

• Frannyfine

Ni är roliga hela bunten! alla dessa låtar är kass..Det värsta är att om dom spelas så kan vi säkert sjunga med iallafall halva texten..blä!
Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.