Tråd för de som gör ÄD ute i Europa
Här är alla välkomna som vill prata och byta erfarenheter om ÄD utomlands.
En blandtråd för alla kliniker.
Här är alla välkomna som vill prata och byta erfarenheter om ÄD utomlands.
En blandtråd för alla kliniker.
Började du med ppillrena direkt efter din förra mens? Då ska ju ppillrena styra blödningen. Jag tror i sådana fall du har känningar av en mellanblödning. Det kan man ju få de 3 första månaderna med ppiller.
hymafr: Jag har läst om ditt inlägg och förstår inte riktigt. Ska du fortsätta äta ppiller efter det du tagit sprutan? Man ska väl inte använda ngr mediciner alls efter sprutan? Hoppas ngn annan kan hjälpa dig
Tack Raspberrry81 du får hemst gärna fråga din gynekolog. Kanske kan du höra om trombyl också varför man ska äta den och i så fall vilka doser. Själv har jag bara varit till husläkaren och inte tänkt berätta för henne att jag vill ha barn. Men om det behövs får jag boka tid till den gynekolog som jag planerat att gå till när det blir dags för UL.Bör jag kanske göra det endå. Riga sa att mina prover var bra, märkligt va!
Är så glad för min väninnas skull. Hon testade positivt efter sin första ÄD i Riga. Hon håller inte till här på Fl alls men kul för er att veta ändå..
Lycka till och kämpa på!
Igor: Du ska ha Levaxin! Jag hade 2,9 och fick Levaxin. Trombyl tycker jag också du ska ta!
Skriver mer senare.
Kram Ninnie
Jag har klartecken för att starta med förbehandlingen
Min gyn hade haft en patient som provade vaginalt och hade ökat sin slemhinna med flera mm. Vad har jag att förlora? Det är lite pilligt att få upp tabletterna bara.
Solis; Så bra att du får börja med progynon och fått tid till ET. Det börjar närma sig : ) Ja, det är inte lätt när man måste sköta ett jobb mitt under en behandling. Hoppas du kan ta ledigt eller vara sjukskriven under ruvartiden!
Jag har börjat jobba idag efter 5 månaders pluggande, det var tufft.
Hoppas bara jag orkar sen efter ET. Jag har ET 23 juni. Jag ska ha semester 2 veckor fram till testdagen, sen är det bara att köra på med heltidsjobb igen.
Tack Raspberry för ditt svar.
Tänk att ingen läkare kunnat informera mig om att man kan få mellanblödningar när man börjar med p-piller!
Dock ingen blödning ännu, men alla andra symptom.
Och JA - jag ska fortsätta med p-piller tom den 9/6, trots att jag tar Procren idag.