• 19Snottan82

Rosenrot & Bisolvon??

Vågar man äta rosenrot och bisolvon samtidigt. Äter rosenrot  bland annat för att få mer fysisk ork. Jag har ett jättetungt jobb och dom hjälper mig massor. Men jag äter dom bara fram till äl för ifall jag skulle lyckas  bli gravid så vill jag inte riskera något. Vet någon som sagt om man kan äta rosenrot och bisolvon samtidigt? Frågade detta i  någon annans tråd men fick bara ett svar, så jag hoppas på fler svar om jag startar en tråd självFlört
  • Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??
  • Mariii

igår kom mensen, så nu denna cykel så ska jag prova bisolvon och se om det tar sig.

• gumsan06

Men snart så är det dax för sänghalmen då!!!!
    Det tar sig denna gången tror jag för er!!!!!!!

Hoppas du på en nyårspresent då?

Lycka till!!!!Håller fingrar och tår!!!!

• Mariii
    gumsan06 skrev 2007-12-10 12:25:29 följande:
    Lycka till marii!
    Tack tack känns som att man behöver ett lycka till nu!
  • Änglatuss
    gumsan06 skrev 2007-12-10 12:23:20 följande:
    Men snart så är det dax för sänghalmen då!!!!Det tar sig denna gången tror jag för er!!!!!!!Hoppas du på en nyårspresent då?Lycka till!!!!Håller fingrar och tår!!!!
    tack, det hoppas vi också och att vi slipper bli besvikna en 11:e gång...

marii
    börja redan nu med bisolvonet och ät fram till ÄL
  • Mariii
    Änglatuss skrev 2007-12-10 12:26:56 följande:
    tack, det hoppas vi också och att vi slipper bli besvikna en 11:e gång...mariibörja redan nu med bisolvonet och ät fram till ÄL
    det va någon som skrev förut till mig att man ska äta från mensens slut och fram till äl, eller någon annan sa att jag skulle äta från dag 10-20 för det hade den personen gjort och blivit gravid.
  • Änglatuss
    Mariii skrev 2007-12-10 12:30:14 följande:
    det va någon som skrev förut till mig att man ska äta från mensens slut och fram till äl, eller någon annan sa att jag skulle äta från dag 10-20 för det hade den personen gjort och blivit gravid.

jag åt ca dag 10-20 då jag blev gravid med dottern

vet inte då när jag hade ÄL nu började dag 3 och ska äta fram till den 15:e eller så iaf

min man äter också bisolvon

• Mariii
    Änglatuss skrev 2007-12-10 12:31:48 följande:
    jag åt ca dag 10-20 då jag blev gravid med dottern
    vet inte då när jag hade ÄL nu började dag 3 och ska äta fram till den 15:e eller så iaf
    min man äter också bisolvon
    oki, ska nog börja snart någon dag. min sambo ska också äta det har jag bestämt! hehe.
    men jag vet inte när jag har äl inte exakt det är mellandag 14-17 så jag kanske ska äta till dag 16 då eller något. vad tycker du?
  • Änglatuss
    Mariii skrev 2007-12-10 12:35:35 följande:
    oki, ska nog börja snart någon dag. min sambo ska också äta det har jag bestämt! hehe. men jag vet inte när jag har äl inte exakt det är mellandag 14-17 så jag kanske ska äta till dag 16 då eller något. vad tycker du?
    min man gick med på det
    jag ska äta fram till dag 15, borde ha äl dag 13-14-15 nån gång, gör ju inget om man skulle sexa samma dag som ägget lossnat bra då också ju om slajmet är tunnare
  • Annapanna1975

Marii,
    jag äter också bisolvon. Äter hela tiden, för jag har aldrig någon aning om när jag har ÄL, och jag hoppas att det ska hjälpa till. Äter rosenrot också, från mensens första dag, hoppas att det ska få perioderna att bli mer regelbundna.

Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??